МОРА ДА СЕ ЗАРАБОТИ: Фејсбук воведува нова промена која можеби нема да ви се допадне!
Објавено во: Мои пари 11 Јануари, 2017 14:06
Компанијата Фејсбук планира да оствари дополнителна заработка вклучувајќи реклами во својата видео-содржина.
Корисниците на Фејсбук секојдневно поминуваат 100 милиони часа гледајќи видео содржини, а на оваа социјална мрежа во рамки на видео снимки во иднина ќе гледаме и реклами. Компанијата планира воведување на нов “mid-roll” формат кој на огласувачите им овозможува вметнување на реклами во видео-снимките кои корисниците ги гледаат најмалку 20 секунди.
Првиот човек на најголемата светска социјална мрежа Марк Цукенберг наведува дека нема да бидат воведе реклами кои ќе почнуваат пред покренувањето на видео-снимките.
Фејсбук засега на огласувачите им дава 55 отсто од заработката, што е ист процент кој го нуди и Јутјуб, кој е прв на полето огласување во рамки на видео содржина.
Можеби ќе ве интересира
ПУШТЕНА ВО УПОТРЕБА НОВАТА МИКРОБИОЛОШКА ЛАБОРАТОРИЈА ЗА КВАЛИТЕТ НА „АЛКАЛОИД“ ПРИ ОФИЦИЈАЛНАТА ПОСЕТА НА ВЛАДИНА ДЕЛЕГАЦИЈА НА КОМПАНИЈАТА
Емисиите од работата на ТИТАН УСЈЕ се под граничните вредности определени со Закон
Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот „Знаење + CO₂ -“
Никотински ќесички како модерна еволуција на снус без тутун
Мало отрезнување за акциите со вештачка интелигенција
Просечната цена на струјата на HUPX берзата за 19 декември изнесува 134,46 евра за мегават час, на МЕМО 154,75 евра за мегават час
Првпат во Македонија: Во „Аџибадем Систина“ изведена имплантација на вештачки колк кај 14-годишно дете




