26 Ноември, 2024
0.0250

Нова винарија ќе никне во Росоман

Објавено во: Агробизнис 13 Март, 2013

Добивај вести на Viber

Во росоманското село Трстеник денеска беше поставен камен темелник на нова винарска визба, која што ќе биде со капацитет од 10 милиони литри.

На почнувањето со градба на винаријата, која е во сопственост на Акционерското друштво “Гоце Делчев-Тиквеш“ од Кавадарци, во Трстеник присуствуваше и министерот за земјоделство Љупчо Димовски.

- Македонија е лидер во регионот за производство на вино. Бројот на винарските визби кај нас постојано се зголемува, што е јасен показател дека винарството веќе сигурно станува начин на живот и силен мотор во земјоделството и економијата на земјата во целина. Виното е најизвезуван пијалок и втор земјоделски производ по остварениот приход од извоз. Во просек околу 85 проценти од производството на вино е наменето за извоз, изјави Димовски.

- Минатата година имавме рекорден извоз на вино, при што вкупниот извоз се искачи на 1,15 милиони хектолитри и ја надмина 2011, која беше најдобра година во поглед на извозот на македонско вино во последните 10 години. Од аспект на извозот на вино 2013 година започна успешно, имајќи предвид дека заклучно со 4-ти февруари оваа година, целосно е искористена договорената бесцаринска квота со Европската унија, која изнесува 31.400.000 литри за наливно вино согласно податоците од царинските и даночни органи при Европската комисија, рече Димовски.

Сето ова, како што нагласи е доказ за успешното како и сите индивидуални и колективни напори во винарството и промоција на виното.

- Продолжуваме и понатаму со големо внимание, со сериозен, посветен, и пред се, партнерски однос во поддршката на вакви иницијативи, проекти со цел од една страна постојано да се надградува партнерството во областа. Од друга, пак, страна да се подобри и зајакне имиџот на Македонија како земја на виното, со зголемување на придобивките од поголема потрошувачка, извоз и препознатливост на македонското вино во заеднички интерес на сите нас, нагласи министерот.

* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.