16 Јануари, 2025
0.0283

Одржан Регионален агробизнис форум во Скопје

Објавено во: Мои пари 29 Мај, 2013

Добивај вести на Viber

Во организација на Агeнцијата за странски инвестиции и промоција на извозот – Инвест Македонија и Агeнцијата на САД за меѓународен развој (УСАИД), денес во Скопје се одржа Регионален агробизнис форум на кој присуствуваа претставници од најголемите компании за производтсво и трговија со храна и земјоделски производи, претставници на ресорните министерства и владини агенции, комори и здруженија на производители и преработувачи од Македонија, Албанија, Бугарија, Србија, Косово, Хрватска, Босна и Херцеговина, Азербејџан, Молдавија и Украина. Главната цел на Форумот беше  размена на искуствата и анализа на предизвиците во делот на земјоделството и агробизнисот со кои се соочуваат земјите од регионот пред и по нивното зачленување во Европската Унија. Во тој контекст презентерите ја потенцираа важноста од регионално усогласување на законите, стандардите, лиценците и најпосле соработката од сите засегнати страни на регионално ниво, бидејќи само така оваа индустрија може да биде конкурентна на посакуваните европски и светски пазари. Констатирано беше дека земјите од регионов треба заеднички да работат на зголемување на трговската размена на храна и земјоделски производи, како  еден од главните услови за подобрување на економскиот раст и развој. На Форумот во неколку работни сесии се дискутираше на теми  посветени на регионалната конкурентност, зголемување на трговската размена, меѓуграничната соработка, надминувањето на нетарифните бариери, иновативните информатички бизнис решенија за земјоделството и неговата модернизација пред пристапот во ЕУ. Раководителката на секторот за извоз од Агeнцијата за странски инвестиции и промоција на извозот, Милица Живковска на форумот официјално го презентираше веб порталот на Агенцијата наменет за извоз, на кој сите странски и домашни инвеститори имаат можност да се запознаат детално со сите можности и начини за извоз од земјата. Во рамките на форумот се одржаа и голем број на директни бизнис средби помеѓу компании производители, преработувачи, дистрибутери и извозници на храна и земјоделски производи од регинот. Македонските претставници од приватниот сектор - , имаа единствена можност да се сретнат со претставници на најрелевантните ланци на супермаркети како што се, Агрокор, Метро, ЦБА, Веро и компании за трговија со храна супермаркети како што се, Агрокор, Метро, ЦБА, Веро и компании за трговија со храна на големо и мало.  

Можеби ќе ве интересира

Линијата на хотелски телевизори на Samsung за 2025 година го воведува наградуваниот The Frame и Google Cast во хотелскиот сектор, редефинирајќи ги луксузот и иновациите

Линијата на хотелски телевизори на Samsung за 2025 година го воведува наградуваниот The Frame и Google Cast во хотелскиот сектор, редефинирајќи ги луксузот и иновациите

ВЕРО со 100 производи со замрзнати цени во следните шест месеци

ВЕРО со 100 производи со замрзнати цени во следните шест месеци

РЕКОРДЕН ДЕКЕМВРИ СО ВЛТ ДОБИВКИ: МИЛИОН И ТРИСТА ИЛЈАДИ ЕВРА ИСПЛАТИ ВИДЕОЛОТАРИЈА КАСИНОС АВСТРИЈА НА ИГРАЧИТЕ

РЕКОРДЕН ДЕКЕМВРИ СО ВЛТ ДОБИВКИ: МИЛИОН И ТРИСТА ИЛЈАДИ ЕВРА ИСПЛАТИ ВИДЕОЛОТАРИЈА КАСИНОС АВСТРИЈА НА ИГРАЧИТЕ

Оваа компанија е магнет за вработени: Може да работите од дома, добивате бонус за вработување – се бара само еден услов!

Оваа компанија е магнет за вработени: Може да работите од дома, добивате бонус за вработување – се бара само еден услов!

Автомобилски кредит - Како да го изберете најдоброто решение

Автомобилски кредит - Како да го изберете најдоброто решение

Точни податоци за силна енергетика: Меморандум меѓу Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини и Заводот за статистика

Точни податоци за силна енергетика: Меморандум меѓу Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини и Заводот за статистика

„Колку е часот?“ е весел помошник на децата при учењето да го читаат времето

„Колку е часот?“ е весел помошник на децата при учењето да го читаат времето

Стокомак ја започнува новата кампања “15 дена, 15 производи со 15 отсто намалување”!

Стокомак ја започнува новата кампања “15 дена, 15 производи со 15 отсто намалување”!

Групацијата 4iG во партнерство со Ериксон ќе ја развива идната 5G мрежа во Албанија

Групацијата 4iG во партнерство со Ериксон ќе ја развива идната 5G мрежа во Албанија