Oва е приказна која ќе ве мотивира да заработувате од боровница
Објавено во: Агробизнис 29 Март, 2019
Боровницата стана најисплатлива овошна култура.
Oд ова овошје западните земји бараат големи количини.
Веселин Ѓорѓевиќ од Боровница клубот Србија за Б92 вели дека на патот од плантажите до Европа не треба да се греши.
Тој вели дека српската боровница е бренд. Додава дека таа во светот доживува голема популарност исто како и малината.
Во Србија има околу 1.000 хектари под боровница.
Шпанците и Полјаците имаат над 10.000 хектари.
Боровницата најмногу ја бараат Герамнија, Британија, Франција, Холандија, Русија.
Ѓорѓевиќ вели дека работата е напорна, и бара многу труд, енергија, па и вложувања.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.