ПАРТИИТЕ СЕ РАСФРЛААТ СО ПАРИ: Колку потрошиле досега за изборната кампања?
Објавено во: Македонија 02 Декември, 2016
ДИК ги објави извештаите со колку пари располагаат партиите за време на изборната кампања и откаде им се соберени.
Како што може да се забележи од извештаите, владеачката партија за 10 дена потрошила шест пати повеќе пари во кампањата од пријавените приходи.
ВМРО-ДПМНЕ има далеку поголеми трошоци од од приходите што ги пријавила.
Партијата на Груевски пријавила вкупни приходи од 7.431.579 денари, додека вкупните расходи ѝ се шестпати поголеми и изнесуваат вкупно 43.961.384 денари (речиси седумстотини илјади евра) односно владејчката партија има непокриени расходи од вкупно 36.626.805 денари.
Партијата на власт најмногу пари потрошила за реклами и за пропаганда – 28.381.279 денари, за транспортни услуги – 3.382.500 денари, за сметководствени услуги – 30.750 денари, за услуги за копирање, печатење и за издавање предизборни материјали – 7.219.759 денари, за изнајмување простор и опрема – 3.043.576 денари и за други услуги – 1.903.520 денари.
Опозицијата пак, според објавениот извештај потрошила помалку пари од тие што ги собрала. Партијата на Заев пријавила расходи од 309. 000 евра или 19.683.894 денари.
Сите пари од донации, односно 9.581.017 денари, според СДСМ, отишле за реклама и за пропаганда, додека од приходите од членарина опозициската партија потрошила вкупно 10.102.877 денари. Од нив најмногу биле потрошени за реклама и за пропаганда – 8.195.252 денари, за изнајмување простор и опрема – 1.712.475 денари, за провизија за платниот промет – 10.763 денари, за судски и правни услуги – 600 денари и 1.180 денари за други услуги.
Според финансискиот извештај, ДУИ како расходи пријавила скоро 87.000 евра, додека ДПА пријавила вкупно расходи од 7.000 евра.
Левица пријавила расход од 81 илјади и 354 денари.