04 Декември, 2024
0.0312

Потрошувачите оценија: Веро е најмодерниот маркет во земјава

Објавено во: Мои пари 08 Ноември, 2024

Добивај вести на Viber

Веро е најмодерниот маркет во земјава според оценката на потрошувачите, потврди најновото истражување „Преферирани ланци на маркети и најпознати брендови за 2024 година“ што го спроведува агенцијата за истражување и консалтинг „Инсајдер ИД“.

Според добиените резултати, 31% од потрошувачите во земјава се изјасниле дека Веро е најмодерен маркет во конкуренција на сите домашни и интернационални синџири маркети. Односно, еден од три потрошувачи го дели овој став за Веро, што придонесува маркетот да се задржи на првата позиција во категоријата најмодерен маркет веќе трета година по ред. Во резултатите од истражувањето се потенцира дека ваквата висока перцепција на потрошувачите бележи континуитет низ целиот период.  

- Оваа позиција е од особена важност бидејќи и стратегијата на Веро е привлекување на потрошувачите преку понуда на широк асортиман и потрошувачко искуство. Секоја група на потрошувачи има сопствени специфики и очекувања која што треба да биде пресретната од домашните маркети, a континуитетот укажува на постојано пресретнување на тие очекувања – пишува во заклучокот од истражувањето.

Уште од отворањето на првиот маркет во земјава во далечната 1997 година, Веро е синоним за пионер во модерната малопродажба и маркет кој постојано е во тек со светските трендови. Во изминатите децении, препознатлив знак на Веро се модерно уредените маркети дизајнирани за најудобно шопинг искуство, широкиот асортиман производи со специјализирана понуда на ексклузивни и свежи производи од домашни и странски добавувачи, најдобра грижа за потрошувачите и брза, прецизна и квалитетна услуга. 

Покрај тоа што е пионер во модерната малопродажба, Веро континуирано работи на унапредување на потрошувачкото искуство преку отворање нови современи маркети у модернизирање на постојните според најсовремените светски стандарди. Крајната цел е на своите потрошувачи да им овозможи врвно искуство при купувањето и максимално задоволување на нивните барања и потреби.

Следејќи ја својата визија и зацртаните цели низ годините, Веро во своето портфолио денес има 14 најмодерни маркети во четири градови во земјава – Скопје, Тетово, Битола и Куманово. Овој синџир маркети во следниот период ќе се прошири и во два нови градови, Струмица и Гевгелија, а планиранo е модернизирање на дел од постоечките маркети.   

ПР објава

* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.

Можеби ќе ве интересира

Месец на подароци и празнични понуди за Телеком корисниците

Месец на подароци и празнични понуди за Телеком корисниците

НЛБ Банка со празнична понуда за потрошувачки кредити со фиксна каматна стапка од 5,3 отсто

НЛБ Банка со празнична понуда за потрошувачки кредити со фиксна каматна стапка од 5,3 отсто

ЕДИНСТВЕНО ВО „АЏИБАДЕМ СИСТИНА“ – ТРЕТМАН НА БЕНИГНА ХИПЕРПЛАЗИЈА НА ПРОСТАТА СО REZŪM™ WATER VAPOR THERAPY

ЕДИНСТВЕНО ВО „АЏИБАДЕМ СИСТИНА“ – ТРЕТМАН НА БЕНИГНА ХИПЕРПЛАЗИЈА НА ПРОСТАТА СО REZŪM™ WATER VAPOR THERAPY

A1 Македонија посакува среќна нова година со атрактивна празнична понуда за сите

A1 Македонија посакува среќна нова година со атрактивна празнична понуда за сите

Shelf Help – Нова едиција со книги за самопомош во издание на „Арс Ламина“

Shelf Help – Нова едиција со книги за самопомош во издание на „Арс Ламина“

Компанија во Македонија со уникатна понуда за вработените: Бонус за добредојде до 1.000 евра!

Компанија во Македонија со уникатна понуда за вработените: Бонус за добредојде до 1.000 евра!

Традиционална донаторска акција во Веро: Заокружи сметка за весели празници на децата од СОС Детско село

Традиционална донаторска акција во Веро: Заокружи сметка за весели празници на децата од СОС Детско село

„100% Заљубени во Sunday“ нова кампања за колачиња и десерти на Македонскиот бренд

„100% Заљубени во Sunday“ нова кампања за колачиња и десерти на Македонскиот бренд

ОКТА донираше фотоволтаична централа на градинка во Гевгелија

ОКТА донираше фотоволтаична централа на градинка во Гевгелија