ПОЗНАТ МИЛИЈАРДЕР ПОЧИНА НА БИЗАРЕН НАЧИН: Компанијата чиј основач беше ги соопшти деталите
Објавено во: Економија 02 Јануари, 2025
Паоло Вители, кој ја основаше Azimut Yachts кон крајот на 1960-тите, почина на 77-годишна возраст, потврди компанијата во вторникот. Компанијата Азимут, која е позната по своите луксузни јахти кои ги посакуваат богатите и познатите во светот, соопшти дека претприемачот починал во својот дом во селото Маскоњац, лоцирано во северниот италијански регион Аоста. Како што соопштија, тој се лизнал на мраз и ја удрил главата.
Во 1980-тите, Вители го купи Кантиери Бенети, историско бродоградилиште во Виареџо и ја создаде групацијата Азимут|Бенети.
Денес, Azimut|Benetti Group е рангирана како компанија број еден во светот. Ќерката на Вители, Џована, е претседател на групата од март 2023 година.
Во октомври, групацијата Azimut|Benetti, со седиште во Авиљана, Италија, во близина на Торино, рече дека нејзините приходи се зголемиле на 1,3 милијарди евра во фискалната година помеѓу 2023 и 2024 година, во споредба со 1,2 милијарди евра минатата година, благодарение на клучните пазари. Во тоа време, нејзиниот извршен директор Марко Вале предвиде раст од 15 проценти до истиот период во 2025 година.
Паоло Вители е роден во Торино, Италија во 1947 година во семејство на претприемачи. Воден од страста за чамци и јахтирање, тој основал сопствен бизнис Азимут на само 21 година, објави компанијата на својата веб-страница.
Откако дипломирал економија и трговија, на 22-годишна возраст станал увозник на чамци од некои од најпрестижните бродоградилишта во Северна Европа.
До средината на 1970-тите, Азимут лансираше серија чамци и подоцна го прошири опсегот од 8 на 10 метри на поголеми модели, сè до иконичниот Азимут Фаилака 105′ (30,8 метри), кој беше продаден на семејството Оназис, пишува Јаху.
Повеќе од половина од флотата на Азимут сега се состои од јахти со ниски емисии кои ги намалуваат емисиите на CO2 за помеѓу 20 и 30 проценти. Seadeck 6 интегрира иновативен систем кој овозможува и нула емисии при прицврстување и крстарење со исклучен генератор, дополнително намалувајќи ја потрошувачката на бродот. Овој систем, наречен Mild Hybrid Zero Emission Hotel Mode, се заснова на литиумска батерија од 42 kWh и алтернатор поврзан со еден од трите мотори. Севкупно, бродот ги намалува емисиите на CO2 за 40 проценти во текот на една година просечна употреба, и при крстарење и при сидро, во споредба со традиционалниот летечки брод со слични димензии.
Компанијата соопшти дека инвестирала 20 години истражување и развој во одржливи иновации и работи на исполнување на целите поставени од Меѓународната поморска организација за целата индустрија за намалување на емисиите на CO2 за 40 отсто до 2030 година.
Телеграф.рсФото:Принтскрин