ПОЗНАТИОТ СВЕТСКИ БРЕНД СО ГОЛЕМ ПАД НА ПРОДАЖБАТА - Еве зошто е во неволја
Објавено во: Економија 21 Март, 2024
Продажбата на Гучи се очекува да се намали за 20 отсто во првиот квартал поради забавувањето во Азија, изјави сопственикот Керинг.
Предупредувањето за пад на продажбата е во спротивност со ситуацијата кај ривалите како што се LVMH и Hermès, чии продажби останаа отпорни.
Пазарот на луксузни стоки порасна во изминатата деценија, но продажбата не беше толку импресивна во последниве години. Се проценува дека Гучи генерира повеќе од една третина од продажбата од Кина, чија економија е во тешка состојба.
Керинг во изјавата рече дека предупредувањето за профит „го одразува поостриот пад на продажбата во Гучи, особено во азиско-пацифичкиот регион“. Компанијата треба да ги објави своите финансиски резултати на 23 април.
Продажбата на производите на Гучи сочинуваше две третини од оперативниот приход на групацијата минатата година. А меѓу останатите брендови во групациајта Kering се Yves Saint Laurent, Balenciaga and Bottega Veneta.
Минатиот месец Kering објави дека нето добивката паднала за 17 отсто минатата година. Нејзините акции паднаа за повеќе од 23 отсто во текот на изминатата година, пишува Би-Би-Си.
За споредба, неговиот голем ривал LVMH, кој ги поседува брендовите Луј Витон, Моет и Чандон и Хенеси, објави продажба поголема од очекуваната за 2023 година.
И другиот голем ривал Hermès, исто така, ја прослави својата рекордна годишна продажба во 2023 година со планови да ги награди сите вработени ширум светот со бонус.
Додека нивните резултати покажаа издржливост на пазарот на луксузни стоки, Gucci е познат дека цели кон помлади и аспиративни клиенти кои се поранливи на економски притисоци.
Gucci sales to fall by 20% due to Asia slowdown https://t.co/nXyywTvkys
— BBC News (World) (@BBCWorld) March 20, 2024
Минатата година, Керинг го реконструираше највисокото раководство на Гучи со назначување на Жан-Франсоа Палоус за извршен директор и Сабато Де Сарна за креативен директор.
Првите предмети од неговата колекција Анкора станаа достапни во средината на февруари. Колекцијата е многу добро примена, рече Керинг.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.