20 Април, 2024
0.0269

Шампионот во продажба Том Хопкинс ве советува како да ги „уловите“ клиентите

Објавено во: Финансии 15 Септември, 2017

Добивај вести на Viber

За премногу луѓе во бизнисот, побарувачката на клиентите е како риболов само со прачка и жица. Тие се свесни дека ако "фрлат" нешто на пазарот, тие ќе привлечат внимание кон себе. Она што не го знаат, сепак, е дека тие прво мора да бидат на вистинското место, и второ, мора да користат мамка за да ја "намамат" целната група.

Најдете го вистинското место за лов. Одговорете си на прашањето: Кој е вашиот идеален клиент? Треба да бидете во можност да наведете најмалку 5 критериуми за да го оцените, дури и во сон. Еве неколку примерочни параметри:

1. Да е на возраст меѓу 25 и 35 години.

2. Да е семеен .

3. Да живее не повеќе од 5 километри од вашата најблиска застапеност.

4. Неговите деца се на училишна возраст.

5. Да патува најмалку 50 км неделно.

Ако не можете да наведете најмалку пет такви фактори, не очекувајте светла иднина. За да добиете брз одговор, размислете како изгледа Топ 3 на вашите клиенти. Што мислат тие? Одговорите на овие прашања ќе ви дадат почетен почеток.

Потоа започнете да ги замислувате вашите клиенти. Без разлика дали се пензионери, бизнисмени или тинејџери. Помислете на нив како категории на корисници. Ако нудите услуги што им се допаѓаат на младите, размислете кој ќе инвестира во нив? Мама, татко и баба. Во овој случај, ќе треба да користите повеќе од една маркетинг стратегија за да направите вакви договори.

Следното нешто што треба да знаете е како да се дојде до овие луѓе.

Ако продавате на "фудбалски момчиња", каде на друго место ќе ги најдете освен околу игралиштето? Вашата листа може да изгледа како: продавници, бензински пумпи, објекти на патот, автомобили, продавници за спортска опрема. Можете да рекламирате на или во близина на овие објекти. Пожелно е да се биде близу фудбалски терени. Најдобро ќе бидете спонзор на таков тим. Родителите се чувствуваат обврзани да ги користат услугите на оние што им помагаат на своите деца.

Но, им ако продавате на луѓе кои имаат многу високи примања, како да  стигнете до нив? Ноќни клубови, јахти, скапи ресторани - дилемата за рекламирање е навистина голема, но одговорот е исправен пред вас. Каде што луѓето ќе те забележат. Шансата да ви се овозможи да рекламирате во скап ресторан е многу мала, но тоа не треба да се одбие. Рекламирај во натписи кои ќе се најдат таму. Многу е важно да не заостанувате зад конкуренцијата. Гледајте внимателно каде се наоѓаат вашите конкуренти и обидете се да не заостанувате зад нив.

Друг начин за привлекување на клиенти е рекламата за попуст. Предложете го следново: попуст за вашите тековни клиенти кои носат нови клиенти. Клучот за таквите бонусни понуди е да понудите нешто доволно добро за да ги поттикнете клиентите да се чувствуваат задоволни додека некој друг нема да ве замени и не им нуди повеќе.

Откако ќе ги рационализирате овие информации, ќе ги најдете најдобрите места за „риболов“ и мамки кои ќе ги користите.

Советите ги дава Том Хопкинс, познат во целиот свет како "тренерот на шампиони во продажбата" со децении, тој ги обучува младите претприемачи преку неговата компанија, Том Хопкинс Интернешнл.

Можеби ќе ве интересира

БЕРЗИТЕ СО ГОЛЕМИ ЗАГУБИ - индексот S&P 500 падна петти ден по ред

БЕРЗИТЕ СО ГОЛЕМИ ЗАГУБИ - индексот S&P 500 падна петти ден по ред

МАКЕДОНЦИТЕ ВО ГЕРМАНИЈА НА ГОЛЕМИ МАКИ – најевтина кирија е 1.000 евра, во големите градови уште поскапо

МАКЕДОНЦИТЕ ВО ГЕРМАНИЈА НА ГОЛЕМИ МАКИ – најевтина кирија е 1.000 евра, во големите градови уште поскапо

„Доколку не се остварат ризиците, олабавување на монетарната политика во втората половина од годинава“: гувернерката Ангеловска-Бежоска за ВОА

„Доколку не се остварат ризиците, олабавување на монетарната политика во втората половина од годинава“: гувернерката Ангеловска-Бежоска за ВОА

ПОИСПЛАТЛИВО ИМ Е ДА ЖИВЕАТ ВО ХОТЕЛ, ОТКОЛКУ ВО СТАН ПОД КИРИЈА: Неверојатни цени на киријата во Швајцарија

ПОИСПЛАТЛИВО ИМ Е ДА ЖИВЕАТ ВО ХОТЕЛ, ОТКОЛКУ ВО СТАН ПОД КИРИЈА: Неверојатни цени на киријата во Швајцарија

НА ЕДНА ПЛАНИНА ВО СОСЕДСТВОТО ИМА ЗЛАТО ЗА ПОЛА ЕВРОПА: Стрикленд Металс влезе во „профитабилната српска игра за злато“

НА ЕДНА ПЛАНИНА ВО СОСЕДСТВОТО ИМА ЗЛАТО ЗА ПОЛА ЕВРОПА: Стрикленд Металс влезе во „профитабилната српска игра за злато“

ЗА 100 ИНВЕСТИРАНИ МНОГУ БРЗО ДОБИВАТЕ 10.000 евра: Криптовалутите станаа најбезбедна инвестиција, а пазарот покажува раст на цените

ЗА 100 ИНВЕСТИРАНИ МНОГУ БРЗО ДОБИВАТЕ 10.000 евра: Криптовалутите станаа најбезбедна инвестиција, а пазарот покажува раст на цените

Генерали Инвестментс: Централните банки ги држат пазарите на капитал во неизвесност

Генерали Инвестментс: Централните банки ги држат пазарите на капитал во неизвесност

„ВО ХРВАТСКА СЕ СЀ НАПЛАЌА, ДУРИ И ТУШОТ НА ПЛАЖА“: Сместувањето рипна на 90 евра од ноќевање, сезоната се уште не е започната, а многумина предвидуваат пропаст

„ВО ХРВАТСКА СЕ СЀ НАПЛАЌА, ДУРИ И ТУШОТ НА ПЛАЖА“: Сместувањето рипна на 90 евра од ноќевање, сезоната се уште не е започната, а многумина предвидуваат пропаст

ГОТОВО Е: Познат е датумот кога ќе заврши „копањето“ на биткоин

ГОТОВО Е: Познат е датумот кога ќе заврши „копањето“ на биткоин