16 Април, 2025
0.0542

СКОПСКО со нов изглед

Објавено во: Мои пари 27 Декември, 2012 12:42

Добивај вести на Viber

Новите стандарди  и современите трендови ја потикнаа Пивара Скопје АД да го промени  визуелниот идентитет на водечкиот бренд во своето портфолио – СКОПСКО. Дизајнот на новото стаклено шише на `Скопско` 0,33л е комбинација на најдобрите светски практики и корисните повратни информации од љубителите на пивото во Македонија. -Уште од 1924-та, СКОПСКО претставува автентичен производ, секогаш иновативен за времето во кое опстојува, со уникатен и непроменет вкус од совршена комбинација на врвни состојки и многу знаење и страст за правење пиво. Оваа приказна која сите ние така добро ја познаваме и гордо ја нарекуваме „Вкусот на Македонија", сега добива нова, возбудлива форма, а суштински останува иста", вели Соња Тодорова, маркетинг менаџер на Пивара Скопје АД. Со децении, `Пивара Скопје` АД вложува големи ресурси, енергија и посветеност во градење и одржување на идентитетот на брендот `Скопско` кој прерасна во уникатен спој на македонските традиционални вредности и модерните трендови. Следејќи ја сопствената бренд филозофија, `Скопско` е повеќедеценски поддржувач и партнер на најзначајните културно-уметнички, забавни и спортски манифестации и случувања во земјава, но истовремено и верен сопатник на сите наши задоволства, успеси, прослави, но и копнежи, стремежи и надежи. Создаден за уживање во енергијата на чаршијата и гурманските доживувања, во татнежот на зурлите и тапаните, но и во ритамот на современите музички ритми,`Скопско` со златножолта боја и цврста бела пена низ децениите прерасна во вистински синоним за пиво во Македонија. Новата стаклена амбалажа на `Скопско` 0,33л се очекува понатаму да ја продолжи оваа успешна приказна и да придонесе кон продлабочување на неговата врска и блискост со љубителите на единственото пиво кое со гордост може да се нарече „Вкусот на Македонија"

Можеби ќе ве интересира

Придружете се на младинско движење за интернет без омраза

Придружете се на младинско движење за интернет без омраза

Купувај со мера, штеди со план – твој водич за паметно празнично трошење

Купувај со мера, штеди со план – твој водич за паметно празнично трошење

Зошто пробиотиците се важни во сезоната на грип и пролетта?

Зошто пробиотиците се важни во сезоната на грип и пролетта?

СУПЕР ДОБИТЕН МАРТ СО ВЛТ: ВИДЕОЛОТАРИЈА КАСИНОС АВСТРИЈА НА ИГРАЧИТЕ ИМ ИСПЛАТИ 64.182.837 ДЕНАРИ

СУПЕР ДОБИТЕН МАРТ СО ВЛТ: ВИДЕОЛОТАРИЈА КАСИНОС АВСТРИЈА НА ИГРАЧИТЕ ИМ ИСПЛАТИ 64.182.837 ДЕНАРИ

Врвот на бизнис елеганцијата: новиот Audi A6 Sedan

Врвот на бизнис елеганцијата: новиот Audi A6 Sedan

Samsung Electronics го најавува почетокот на продажбата на својата иновативна линија на апарати за домаќинство за 2025 година за унапредување на паметното живеење

Samsung Electronics го најавува почетокот на продажбата на својата иновативна линија на апарати за домаќинство за 2025 година за унапредување на паметното живеење

Комерцијална банка со поддршка од 30 милиони денари за Фондацијата на МБА „Заедно за едно“ за помош на настраданите во трагедијата во Кочани

Комерцијална банка со поддршка од 30 милиони денари за Фондацијата на МБА „Заедно за едно“ за помош на настраданите во трагедијата во Кочани

За еден миг со НЛБ мКлик, од сега целосно дигитално, до нова кредитна картичка и зголемување на кредитен лимит

За еден миг со НЛБ мКлик, од сега целосно дигитално, до нова кредитна картичка и зголемување на кредитен лимит

Роденденски подарок со „Титаниум“ на Државна лотарија за Лидија од Скопје

Роденденски подарок со „Титаниум“ на Државна лотарија за Лидија од Скопје