Студентите ги избраа „Алкалоид“ и „Good Nature“ за свои омилени брендови
Објавено во: Мои пари 15 Декември, 2016 12:41
„Алкалоид“ и „Good Nature“ го добија престижното признание STUBRAND 2016, во рамки на втората по ред пригодна церемонија во Македонија, на која се прогласуваат најпопуларните брендови преку еминентната меѓународна агенција за истражување и сертификација, STUBRAND. „Алкалоид“ доби признание за позитивен имиџ во категоријата фармација, додека брендот „Good Nature“ беше изгласан од страна на студентите во категоријата чаеви, во конкуренција на 405 останати брендови, класифицирани во 19 категории.

Во годинешното STUBRAND истражување учествуваа 1.024 студенти од сите универзитети во Македонија, чии ставови беа мерени преку уникатна методологија, која од студентите бара во најбрз можен рок да ја искажат првичната и најбрза (импулсивно-емотивна) реакција поврзана со конкретниот бренд, со кликање на една од понудените опции: Love, Like, Neutral, Dislike, Hate и Don’t Know.
Покрај „Алкалоид“ и „Good Nature“, STUBRAND како прв официјален бренд посветен на промоција на најпопуларните брендови меѓу студентската популација, годинава сертифицираше уште 13 брендови. STUBRAND признанието се доделува на брендови кои имаат позитивен имиџ кај повеќе од 50% од испитаниците.
Можеби ќе ве интересира
ПУШТЕНА ВО УПОТРЕБА НОВАТА МИКРОБИОЛОШКА ЛАБОРАТОРИЈА ЗА КВАЛИТЕТ НА „АЛКАЛОИД“ ПРИ ОФИЦИЈАЛНАТА ПОСЕТА НА ВЛАДИНА ДЕЛЕГАЦИЈА НА КОМПАНИЈАТА
Емисиите од работата на ТИТАН УСЈЕ се под граничните вредности определени со Закон
Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот „Знаење + CO₂ -“
Никотински ќесички како модерна еволуција на снус без тутун
Мало отрезнување за акциите со вештачка интелигенција
Просечната цена на струјата на HUPX берзата за 19 декември изнесува 134,46 евра за мегават час, на МЕМО 154,75 евра за мегават час
Првпат во Македонија: Во „Аџибадем Систина“ изведена имплантација на вештачки колк кај 14-годишно дете




