02 Декември, 2022
0.0219

Tимот на Реплек волонтираше за помош за бездомниците во рамки на глобалната иницијатива ‘Петок за заедницата’

Објавено во: Мои пари 30 Септември, 2022

Добивај вести на Viber

Во согласност со својата трајна определба за општествено одговорно делување, тимот на Реплек се приклучи кон глобалната волонтерска иницијатива  - Петок за заедницата (Social Friday).

На третиот по ред годинашен Петок за заедницата, што на глобално ниво се одржува на 30-ти септември, членовите на тимот на Реплек обезбедија помош за лицата кои престојуваат во Пунктот за бездомници на Црвениот крст во Скопје.

Помошта на волонтерите од редот на вработените и членовите на менаџерскиот тим на Реплек се состоеше од различни активности поврзани со послужување на зготвената храна, расчистување на мензата по завршување на ручекот, разговори со бездомниците во соработка со стручни лица, како и други активности посочени од одговорните лица во Пунктот. Во оваа прилика, претставниците на Реплек ја предадоа и донацијата која се состоеше од облека, чевли, конзервирана храна и средства за лична хигиена. Дополнително, компанијата ангажираше и лекар-специјалист кој изврши медицински преглед на сите лица кои престојуваат во оваа установа.  

- Тргнувајќи од тоа дека секоја активност е многу поефикасна кога се работи здружено, исклучително ме радува што голем број членови на тимот на Реплек се вклучија и лично учествуваа во обезбедување соодветна поддршка и помош на овие лица. Мотивот за нашето вклучување во оваа глобална општествено корисна иницијатива е јасен и едноставен - да им помогнеме на оние на кои помошта им е најпотребна. Затоа, како тим и како компанијата, и понатаму активно ќе учествуваме во реализацијата на други вакви и слични волонтерски активности во рамки наиницијативата Петок за заедницата, изјави претседателот на Управниот одбор на „Реплек АД“, Душан Пецовски.

Основната идеја на глобалната иницијатива Петок за заедницата (Social Friday) е да ги активира тимовите во компаниите, организациите и останатите општествени групи да се организираат и да посветат дел од сопственото време и ресурси на волонтирање за одредена локална општествена кауза. Главната цел на иницијативата, која се одржува четири пати годишно, во последниот петок од секој квартал, е подигнување на јавната свест за обезбедување помош и поддршка за социјално ранливите категории во заедницата. 

ПР објава

Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2022 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.

Можеби ќе ве интересира

Маестро Симон Трпчески е Маж на годината за 2022

Маестро Симон Трпчески е Маж на годината за 2022

Отворање на сензорна соба опремена со мноштво на дидактички материјали и сензорни елементи во ООУ „Ј. Х. Песталоци“ – Скопје

Отворање на сензорна соба опремена со мноштво на дидактички материјали и сензорни елементи во ООУ „Ј. Х. Песталоци“ – Скопје

НЛБ Банка воведува Зелени кредити за физички лица

НЛБ Банка воведува Зелени кредити за физички лица

Постигната 7-ка во Кичево, вредна над 500 000 евра

Постигната 7-ка во Кичево, вредна над 500 000 евра

Ласер Ран Скопје 2022

Ласер Ран Скопје 2022

НАЈГОЛЕМАТА ЏЕКПОТ ДОБИВКА НА СИТЕ ВРЕМИЊА: ВИДЕОЛОТАРИЈА СО НОВОГОДИШЕН СУПЕР МИЛИОНЕР ВРЕДЕН ДО 36 МИЛИОНИ ДЕНАРИ

НАЈГОЛЕМАТА ЏЕКПОТ ДОБИВКА НА СИТЕ ВРЕМИЊА: ВИДЕОЛОТАРИЈА СО НОВОГОДИШЕН СУПЕР МИЛИОНЕР ВРЕДЕН ДО 36 МИЛИОНИ ДЕНАРИ

Освен договор за снабдување, ЕСМ треба да понуди и договор за откуп на енергија од фотоволтаици

Освен договор за снабдување, ЕСМ треба да понуди и договор за откуп на енергија од фотоволтаици

Енергија од отпад и нејзиното искористување

Енергија од отпад и нејзиното искористување

Хајнекен со новата кампања застанува против културата на прекумерно работење

Хајнекен со новата кампања застанува против културата на прекумерно работење