Добивај вести на Viber
Винаријата Стоби ја зголемува постојано својата продажба на пазарот на САД, преку пласирање на своите производи во неколку специјализирани маркети за вино во регионот на Чикаго. Вината Вранец и Жилавка отсега ќе можат да се најдат во 15 маркети од ланецот Binny’s Beverage, кои се лоцирани во градот Чикаго и околината.
“На прагот сме на огромен предизвик- претставување и ширење со производите во една од најголемите држави – потрошувачи во светот, а истовремено и еден од пазарите каде потрошувачите бараат исклучително висококвалитетни производи, вклучувајќи го и виното. Првичната пратка која беше испратена за САД е целосно откупена од маркетите за алкохолни пијалаци и веќе втората пратка на Вранец и Жилавка е на пат кон Чикаго, за кој се надеваме дека ќе претставува само почеток на нашиот пласман на вина во Америка“- изјави Лидија Трајковска, комерцијален директор на Перминдекс, во чиј состав е Винарија Стоби.
Пласманот на вината на Винарија Стоби на американскиот пазар е дел од иницијативата Balkan Wine Project - платформа креирана со цел да презентира и пласира вина од винариите во регионот низ американските маркети специјализирани за алкохолни пијалаци. Од винариите кои се дел од оваа платформа, Винарија Стоби е единствениот македонски претставник.