18 Октомври, 2019
0.0246

Вип успешна приказна: Од мал дуќан, охридски Тамаро стаса до 10 маркети и извоз за Австралија

Објавено во: Економија, VIP успешни приказни 12 Март, 2019

Во дуќан од само 15 квадратни метри, но со идеја и визија – семејството Шутески пред 21 година почнало мал семеен бизнис. Трговската компанија Тамаро, сега е препознатлива во Охрид, ама не само таму - моментно поседува десет маркети, има 200 вработени и е фирма извозник. Дел од производите се пласираат на пазарот во Австралија, за што тимот е посебено горд. Шутески и во 1997, кога почнувале, знаеле што прават, но сега се сигурни оти посветеноста е клучна за успехот. Генералниот директор Климент Србиноски за работата говори отворено, па признава оти имале и некои пречки. Вели дека прилагодувањето не застанало никогаш.


„Растот на компанијата е детерминиран од динамичниот живот на луѓето, а Тамаро во чекор со современото живеење одговара на потребите и на потрошувачите на големо и на потрошувачите на мало. Во таа насока е развојот на дистрибутивна мрежа, не само во Охрид, туку и пошироко, отворањето на Анабелла пекара и кујна, а од пред неколку години, на наше задоволство остваривме соработка и извоз во Австралија, вели Србиновски.

Од десет маркети, девет се во Охрид, еден е во Струга. Србиноски вели дека си дозволува да е нескромен оти во време кога пазарот е се помал, а конкуренцијата се поголема тие неуморно работат на унапредување на продажбата.

„Ги цениме и сакаме да ги задоволиме потребите на потрошувачите. Сметаме дека сме едни од најдобрите на пазарот во овој регион, иако Охрид е место каде се потенцираат сезонските варијации на продажбата. Сепак мора да се потенцира дека во периодот на постоење на Тамаро маркетите имало и некои предизвици. На почетокот купувачите имаа поголема финансиска моќ, а ограничена понуда на добра на пазарот. Со тек на време продавачите ја зголемуваа понудата, но опадна финансиската моќ во периодот на транзиција, за сега да се соочиме со значително намален број на потрошувачи, вели тој.


Над 200 вработени моментно работат во оваа компанија. Сопствениците не се откажуваат да вработуваат и нови луѓе оти компанијата е во постојан раст. Србиноски вели дека имаат и нови проекти кои чекаат на реализација. Во компанијата се промовира концепт на постојана соработка, вработените и менаџментот се ист тим. За најдобрите секогаш има и награди. Клучен предизвик сега е да се постигне баланс  меѓу високите цени диктирани од увозниците и нискиот стандард на домашните потрошувачи од друга страна. Србиноски сепак вели дека се надева оти во иднина јазот ќе биде помал поради растот на животниот стандард.

Дел од тоа секако го носи и новото време. Комуникацијата со вработените ја олеснува дигитализацијата, па сите функционираат добро и внатре и со надворешните соработници.


„Користењето на услугите што ги нудат телекомуникациските компании е неопходно. Поради обемот на документација, протокот на информациите многу е важно да е брз за ефикасно работење. Користењето на социјалните мрежи многу го олеснува информирањето на купувачите за секојдневните акции кои се дел од политиката на компанијата. Задоволни сме од услугите кои ги користиме од компанијата Вип со која соработуваме, вели Србиноски.

Во време на значајни предизвици дома, оваа фирма е позитивен пример. Имаат ентузијазам и растат.

Александра Томиќ

Можеби ќе ве интересира

Нина Ангеловска: Ребалансот на буџетот не беше поради недостиг на приходи

Нина Ангеловска: Ребалансот на буџетот не беше поради недостиг на приходи

КХВ потврди: Берзата не ги објави податоците навреме

КХВ потврди: Берзата не ги објави податоците навреме

Ќе има нов тендер за Скопје - Блаце: Прескапа понуда за 2 километри автопат

Ќе има нов тендер за Скопје - Блаце: Прескапа понуда за 2 километри автопат

НОВА ТРГОВСКА ОФАНЗИВА НА ТРАМП: Воведени царини на производи, ЕУ ќе возврати

НОВА ТРГОВСКА ОФАНЗИВА НА ТРАМП: Воведени царини на производи, ЕУ ќе возврати

Анѓушев: Прашањето за „бројчаникот“ не треба да биде на моја адреса

Анѓушев: Прашањето за „бројчаникот“ не треба да биде на моја адреса

„Фактор“ изнесува факти, Штериев промовира инсинуации

„Фактор“ изнесува факти, Штериев промовира инсинуации

ЗНМ реагира до Берзата: Недозволиво е да се етикетира медиум

ЗНМ реагира до Берзата: Недозволиво е да се етикетира медиум

AМПЕВА ЗА МИНИМАЛЕЦОТ: Тоа ќе биде чист популизам ако дел од платата се враќа кај работодавецот

AМПЕВА ЗА МИНИМАЛЕЦОТ: Тоа ќе биде чист популизам ако дел од платата се враќа кај работодавецот

ИСТРАЖУВАЊЕ: Познато кои балкански метрополи се поскапи за живот од Скопје

ИСТРАЖУВАЊЕ: Познато кои балкански метрополи се поскапи за живот од Скопје