13 Ноември, 2024
0.0350

Вива по четврти пат е избрана за најпознат бренд во категоријата „Природни сокови“ од страна на потрошувачите

Објавено во: Мои пари 12 Ноември, 2024

Добивај вести на Viber

По четврти пат, Вива е најпознат бренд и прв избор на потрошувачите во 2024 година кога станува збор за природни сокови, покажува најновото истражување „Најпознати брендови според потрошувачите" на агенцијата Инсајдер ИД. Со препознатливост на брендот од 31% во категоријата „Природни сокови", Вива ја потврди долгорочна доверба на потрошувачите во производите на компанијата.  

Наодите се дел од сеопфатната студија „Преферирани ланци на маркети и најпознати брендови за 2024-та година“, реализирана на национално ниво преку персонални интервјуа со 1 200 активни потрошувачи. Истражувањето овозможува прецизен увид во перцепциите и преференциите на македонските потрошувачи.

„Благодарни сме на нашите потрошувачи за довербата која ни ја укажуваат и што сме нивен прв избор како најпознат бренд за сокови во Македонија. Веќе четири години по ред, ова престижно признание е потврда дека нашата посветеност на квалитетот и производството со сопствена преработка на свежо овошје и зеленчук  е препознаена и вреднувана. Наградата е уште еден показател дека се движиме во вистинската насока и дека нашата определба за врвен квалитет е препознаена на пазарот“, истакнуваат од компанијата.

Истражувањето на агенцијата Инсајдер ИД, кое четврта година по ред спроведува сеопфатна анализа во 16 различни категории, го потврдува континуираното лидерство на Вива во сегментот на природни сокови. Ваквиот успех е резултат на долгорочната стратегија на компанијата за одржување високи стандарди во производство и иновативен пристап кон пазарот.

Во својата јубилејна година од основањето, Вива не само што ја задржува водечката позиција, туку поставува и нови стандарди во индустријата. Компанијата континуирано го надградува својот асортиман следејќи ги современите трендови и специфичните потреби на потрошувачите. Посветеноста кон високи стандарди и континуиран развој останува главен двигател во растот на брендот, кој веќе три децении успешно гради доверба кај македонските потрошувачи.

Плановите за иднина на компанијата вклучуваат понатамошни инвестиции во развој на нови производи и технологии, со цел да се задржи водечката позиција на пазарот, како и зголемување на пазарното учество на светските пазари.

Можеби ќе ве интересира

СЕ ОДРЖА ПРВАТА РЕГИОНАЛНA КОНФЕРЕНЦИЈА ПОД ПОКРОВИТЕЛСТВО НА BECUTAN „РОДИТЕЛСТВОТО НЕКОГАШ И ДЕНЕС“

СЕ ОДРЖА ПРВАТА РЕГИОНАЛНA КОНФЕРЕНЦИЈА ПОД ПОКРОВИТЕЛСТВО НА BECUTAN „РОДИТЕЛСТВОТО НЕКОГАШ И ДЕНЕС“

СН Групацијата сподели професионални искуства на Конференцијата “Техниката и Урбаниот Развој“

СН Групацијата сподели професионални искуства на Конференцијата “Техниката и Урбаниот Развој“

Нова можност за одлична работа во туризмот: На Јадранот се отвораат 230 работни места

Нова можност за одлична работа во туризмот: На Јадранот се отвораат 230 работни места

„Арс Ламина“ го реобјави книжевниот класик „Книга на небото“ од Крсте Чачански

„Арс Ламина“ го реобјави книжевниот класик „Книга на небото“ од Крсте Чачански

Телеком Србија го продолжува партнерството со SES

Телеком Србија го продолжува партнерството со SES

Халкбанк повторно го доби сертификатот „Фер финансиски услуги за потрошувачите“

Халкбанк повторно го доби сертификатот „Фер финансиски услуги за потрошувачите“

ЦЕНТАРОТ НА ТИКВЕШИЈАТА РАСТЕ ВО МОДЕРЕН ГРАД: Поглед кон Кавадарци низ илјада ARTEVO прозорци

ЦЕНТАРОТ НА ТИКВЕШИЈАТА РАСТЕ ВО МОДЕРЕН ГРАД: Поглед кон Кавадарци низ илјада ARTEVO прозорци

Прва регионална Becutan конференција во Скопје: „Родителството некогаш и денес“

Прва регионална Becutan конференција во Скопје: „Родителството некогаш и денес“

НЛБ Банка воведува Garmin Pay Модерно решение за бесконтактно плаќање, создадено за луѓе кои се секогаш во движење

НЛБ Банка воведува Garmin Pay Модерно решение за бесконтактно плаќање, создадено за луѓе кои се секогаш во движење