Добивај вести на Viber
Дан Валдшмид е писател и стратег, кој е во војна со конвенционалните бизнис стратегии. „ The Wall Street Journal“ го рангирше неговиот блог меѓу првите топ 7 блогови за продажба.
Според Валдшмид, овие се тајните на успехот кои експертите нема да Ви ги кажат:
1. Фактот што социјалните медиуми се бесплатни не значи дека ќе Ви донесат и резултати.
2.Морате да го промените начинот на разговор ако саката да склучите договор.
3. Единствениот начин да постигнете клиентите да се грижат за Вас е и Вие да се грижите за нив.
4. Ако додека продавате се однесувате пристојно, имате поголема шанса луѓето да го купат вашиот производ или услуга.
5. Не мора да давате извештаи да изградите доверба. Зборувањето е преценето.
6. Успешниот бизнис е резултат на напорна работа, а не замена за неа.
7. Извинувањето и заблагодарувањето се најдобар начин за да започнете разговор за вашите услови.
8. Трошете помалку време на "вмрежување" и споделување на вашата визит картичка. Ако бидете одлични во работата, луѓето самите ќе Ве најдат.
9. Ако на луѓето веднаш им го дадете одговорот - тие веднаш ќе престанат да ве слушаат. Наместо тоа, давајте само индиции.
10. Престанете со постојаното истражување. Со текот на времето, ќе станете немарливи, па дури и ќе изгледате како чудак.
11. Податоците и бројките нема секогаш точно да ви покажат дали она што го правите е успешно.
Валдшмид додадва уште неколку тајни:
-Нема потреба да се чека на дозвола за да се започне со маркетинг насочен кон потенцијалните клиенти.
-Да се биде професионален е од клучно значење за клиентите / купувачите да посакаат да прават бизнис со вас.
- Добрата маркетинг содржина треба да биде "рециклирана" во друга маркетинг содржина.
-Иронично, најбрзиот начин да стане експерт во едба област е да им се спротивставите на останатите експерти од индустријата.