13 Јуни, 2024
0.0508

ЕВЕ ЗОШТО ОВАА ЕКОНОМСКА КРИЗА Е ПОЛОША ОД ГОЛЕМАТА РЕЦЕСИЈА: И бизнисот со испорака на храна полека почнува да „пука“

Објавено во: Економија 04 Јуни, 2023

Добивај вести на Viber

Деценија и пол од првичната глобална финансиска криза во 2008 година, потрошувачите ги „диктираат“ новите правила.

За време на големата рецесија (2007-2009 година), потрошувачите бараа поевтини опции, тргувајќи за поевтини ресторани или избирајќи ги најевтините опции од менито.

Но, денес, бидејќи инфлацијата врши притисок врз нивните паричници, тие се со поголема веројатност да ги намалат или целосно да ги прескокнат посетите на рестораните - отколку воопшто да ги „нарушат“ нивните буџети, се вели во извештајот на AlixPartners.

Врз основа на податоците на Бирото за статистика на трудот во САД, во април цените на храната „далеку од дома“ пораснале за 8,6% во однос на истиот период од претходната година. Цените на храната „дома“ – во истиот интервал се зголемија за 7,1%.

Како реакција на тоа, гостите поретко ги посетуваа рестораните. Во април, сообраќајот во рестораните - отворени најмалку една година - падна за 3,5% во споредба со 2022 година. Во истражувањето спроведено од "AlixPartners" во декември, 74% од испитаниците рекле дека планираат да го намалат одењето во ресторани, а 39% - наместо тоа - повеќе сака да избира поевтини шанкови.

На пример, во јануари 2009 година, само 12% од испитаниците изјавиле дека ќе ги елиминираат или намалат посетите на рестораните за да ја намалат нивната потрошувачка, што значи дека сега значително повеќе штедат и дека нивните навики и перцепции значително се менуваат.

Така, деценија и пол од првичната светска финансиска криза, потрошувачите ги „диктираат“ новите правила. Во исто време, штедењето не е единствената причина. Пандемијата доведе многумина да почнат секојдневно да подготвуваат храна дома, што стана рутина. Така, во иднина во рестораните генерално ќе плаќаат само за специјалитети кои самите не можат да ги подготват.

Младите потрошувачи, особено, го намалуваат бројот на нарачки „гони“, односно испорака на храна, но сепак планираат повремени патувања во ресторани. Ова е голем пресврт во светот на угостителството, бидејќи бизнисот со испорака на храна цвета со години.

А, ако некој сè уште се прашува дали навистина цените пораснале толку многу и со кое темпо, еве пример од Србија.

Генерално, услугите за испорака/подигнување храна и храна станаа прескапи за многу граѓани во светот, а групата First Watch Restaurant на почетокот на мај рече дека нејзините клиенти не нарачуваат оброци толку често - преку трети лица (читај: апликации за испорака ).

Од своја страна, DoorDash почнува да ги намалува „надуените“ цени за испорака, давајќи им на рестораните и продавниците кои ги задржаа старите цени подобра позиција на својата апликација.


Можеби ќе ве интересира

САДУЛА ДУРАКИ ОД ДУИ ПОДНЕСЕ ОСТАВКА ОД ЗАМЕНИК ДИРЕКТОР ВО „ТЕЛЕКОМ“ - ќе си биде пратеник, функциите се неспојливи

САДУЛА ДУРАКИ ОД ДУИ ПОДНЕСЕ ОСТАВКА ОД ЗАМЕНИК ДИРЕКТОР ВО „ТЕЛЕКОМ“ - ќе си биде пратеник, функциите се неспојливи

ВАКА НАЈУСПЕШНИТЕ БИЗНИСМЕНИ ГИ ПРОНАОЃААТ И ГИ „ХАЈРУВААТ“ ВРВНИТЕ ИГРАЧИ - напишана е обемна студија како може да ги придобиете

ВАКА НАЈУСПЕШНИТЕ БИЗНИСМЕНИ ГИ ПРОНАОЃААТ И ГИ „ХАЈРУВААТ“ ВРВНИТЕ ИГРАЧИ - напишана е обемна студија како може да ги придобиете

ВАЖНА ВЕСТ ЗА СИТЕ АКЦИОНЕРИ НА „ГРАНИТ“ - за дивидендата, еве какви податоци треба да достават оние што тоа досега не го сториле

ВАЖНА ВЕСТ ЗА СИТЕ АКЦИОНЕРИ НА „ГРАНИТ“ - за дивидендата, еве какви податоци треба да достават оние што тоа досега не го сториле

ДЗР во неверување,од концесија на рудници државата за четири години наплатила само 45 милиони евра

ДЗР во неверување,од концесија на рудници државата за четири години наплатила само 45 милиони евра

„НЕ МИ СЕ ЖАЛИ ЗА НЕШТО ШТО БИЛО ПРЕД ПЕТ ГОДИНИ, НАПРАВИ НЕШТО“ - нови детали од поткастот „Бизнис муабети“ на Фактор

„НЕ МИ СЕ ЖАЛИ ЗА НЕШТО ШТО БИЛО ПРЕД ПЕТ ГОДИНИ, НАПРАВИ НЕШТО“ - нови детали од поткастот „Бизнис муабети“ на Фактор

МЕРЦЕДЕС, БМВ И ФОЛКСВАГЕН СО ОСТРА РЕАКЦИЈА - ја критикуваа ЕУ за воведувањето царини за кинеските производители

МЕРЦЕДЕС, БМВ И ФОЛКСВАГЕН СО ОСТРА РЕАКЦИЈА - ја критикуваа ЕУ за воведувањето царини за кинеските производители

КОНЕЧНО, ПРВИОТ МАРКЕТ НА ЛИДЛ ВО СКОПЈЕ: Лидл го гради првиот продажен објект во метрополата

КОНЕЧНО, ПРВИОТ МАРКЕТ НА ЛИДЛ ВО СКОПЈЕ: Лидл го гради првиот продажен објект во метрополата

РУРАЛЕН ГРАД ВО ИСТОЧНА КИНА ГО „ПОГОДИ“ СВЕТСКИОТ АКОРД НА ВИОЛИНА: индустријата брзо се прошири благодарение на високиот квалитет и ниските цени

РУРАЛЕН ГРАД ВО ИСТОЧНА КИНА ГО „ПОГОДИ“ СВЕТСКИОТ АКОРД НА ВИОЛИНА: индустријата брзо се прошири благодарение на високиот квалитет и ниските цени

ПОЧНА НОВАТА ТРГОВСКА ВОЈНА, ЕУ ВОВЕДЕ ЦАРИНИ ЗА КИНЕСКИТЕ ЕЛЕКТРИЧНИ ВОЗИЛА: Тарифи до 38 проценти

ПОЧНА НОВАТА ТРГОВСКА ВОЈНА, ЕУ ВОВЕДЕ ЦАРИНИ ЗА КИНЕСКИТЕ ЕЛЕКТРИЧНИ ВОЗИЛА: Тарифи до 38 проценти