Facebook понуди објаснување за тајното проучување на корисниците
Објавено во: Мои пари 30 Јуни, 2014 15:06
Facebook предизвика прилично нервоза кај корисниците кога се откри дека ја користел содржината на News Feed како би направил студија и открие што ја предизвикува емотивноста кај луѓето.
Коавторот на оваа студија од Facebook Адам Крамер, и се обрати на јавноста со следново соопштение: „Причината поради која го направивме ова истражување е затоа што се грижиме за емоционалното влијание на Facebook и луѓето кои го користат нашиот производ“. Сметавме дека е важно да ја истражиме заедничката загриженост на луѓето кои гледаат дека нивните пријатели праќаат позитивна содржина, почнуваат да се чувствуваат негативно. Во исто, време бевме загрижени дека излагањето на негативни чувства пријателите може да ги насочува кон тоа да го избегнуваат Facebook“.
Тој нагласи дека студијата влијаела на само 0,04 посто од корисниците во текот на една недела во 2012 година.
Можеби ќе ве интересира
КАСТРИОТ АРИФИ ВО „БИЗНИС-КЛУБ“: „ОБРАЗОВАНИЕТО ТРЕБА ДА СЕ ФОКУСИРА НА РАЗВОЈ НА ВЕШТИНИ, КРИТИЧКО МИСЛЕЊЕ И МЕДИУМСКА И ДИГИТАЛНА ПИСМЕНОСТ“
„Музички вез со џез ритам“ - омаж на македонското музичко наследство
И Центарот за обука на МВР ќе се снабдува со енергија од фотоволтаична централа – донација од ОКТА
Халкбанк клучен поддржувач на македонскиот ракомет, потпишан договор за соработка и за 2026 година
Инграм Микро – Македонија, Албанија и Косово го одбележува својот десетгодишен јубилеј: декада на раст, партнерство и технолошка трансформација
Дигитална картичка веднаш! „Digital first“- нова функционалност на НЛБ Банка
ЕДУКАТИВНО ПРЕДАВАЊЕ ЗА ОДГОВОРНО ИГРАЊЕ ИГРИ НА СРЕЌА
КАМ го потврдува својот квалитет со три нови меѓународни сертификати „Best Buy“




