06 Мај, 2024
0.0239

Месецот на интернационалниот бренд за спортска облека во Македонија

FLAIR ги изненади своите купувачи со 35 отсто попуст на сите колекции

Објавено во: Мои пари 18 Ноември, 2016

Добивај вести на Viber

“До средината на декември го спроведуваме Месецот на FLAIR, така што на купувачите им нудиме намалување од 35% на сите колекции на спортска облека за мажи, жени и за деца. Во соработка со специјализираниот сајт Групер и нивниот систем на ваучери, се одлучивме на ваква промоција и на ваков чекор бидејќи филозофијата на FLAIR е да ги мотивира луѓето своето слободно време што е можно повеќе да го користат за спорт и рекреација, а притоа, тие треба да се чувствуваат удобно во тоа што го”, вели Влатко Ивановски, бренд менаџер во ФЛЕР Македонија.

Светските трендови на намалување на цените среде сезона, таканаречени mid-season попусти, особено во малопродажбата на облека, полека фаќаат корења и кај нас. Ова, во последниве година-две станува како практика посебно во индустријата за спортска облека и опрема, како во мултибренд продавниците со широк и асортиман на производи од различни производители, така и во специјализираните продавници за спортска облека од еден бренд. Еден од брендовите кој што ги следи овие трендови е интернационалниот производител на спортска облека FLAIR. И покрај тоа што концептот на брендот секогаш е да понуди најдобра цена во однос на квалитетот, овој месец, па сè до средината на декември, се одлучија да понудат и дополнителни попусти од една третина на целиот асортиман на вообичаените цени за љубителите на спортската и лежерна облека.

“До средината на декември го спроведуваме Месецот на FLAIR, така што на купувачите им нудиме намалување од 35% на сите колекции на спортска облека за мажи, жени и за деца. Во соработка со специјализираниот сајт Групер и нивниот систем на ваучери, се одлучивме на ваква промоција и на ваков чекор бидејќи филозофијата на FLAIR е да ги мотивира луѓето своето слободно време што е можно повеќе да го користат за спорт и рекреација. А, притоа, тие треба да се чувствуваат удобно во тоа што го носат при своите активности. Во својот ценовен сегмент, FLAIR на своите купувачи им нуди висококвалитетна спортска облека, адаптирана да ги задоволи сите потреби, без разлика дали станува збор за професионални спортисти или, пак, за луѓе на кои рекреираат, вежбаат и преферираат полежерна, квалитетна удобна облека”, вели Влатко Ивановски, еден од двата бренд менаџери во ФЛЕР Македонија.

Брендот FLAIR е присутен во Македонија од пред една година, со отворањето на својата прва концепт продавница во Капитол Мол, во скопската населба Аеродром. Втората специјализирана продавница беше отворена во септември годинава, во Градскиот Трговски Центар во Скопје.

“Она што нè одвојува од другите производители на спортска облека се нивото и константноста на квалитетот на производите на конкурентниот пазар во Value-For-Money сегментот. За пристојни и достапни цени им нудиме на нашите потрошувачи спортска облека од врвен квалитет, со карактер и прилагодена за нивните потреби”, вели другиот бренд менаџер, Немања Николиќ.

FLAIR е интернационална компанија, основана пред десет години, која што произведува широка палета на висококвалитетна спортска облека и спортски додатоци. Брендот е инвестиција на германски претприемачи, кои своето производство го лоцира во Република Бугарија и има изградено препознатлива традиција во производството на облека за сите видови на индивидуални и колективни спортови. Активната политика на FLAIR и големата ангажираност во промовирањето на физичката активност, рекреацијата и спортот, придонесе за забрзано темпо на развојот на брендот во последните неколку години во земји од Европската Унија, во земји од регионот, но и во држави од азискиот континент. Продажната мрежа најмногу е развиена на територијата на соседна Бугарија, каде што има дваесетина продажни места, но исто така продавниците на FLAIR можат да се најдат и во други европски и азиски земји како Германија, Грција, Романија, Холандија, Австрија, Србија, Казахстан, Русија.

Атрактивните понуди на парчиња спортска облека за сите генерации можат да се погледнат и на веб страницата на брендот www.flair.mk , како и на Фесјбук www.facebook.com/flair.mk/.  


Можеби ќе ве интересира

Дали се сеќавате на оваа игра? Би ја играле и денес?

Дали се сеќавате на оваа игра? Би ја играле и денес?

Осум каратисти на „Макпетрол“ ќе учествуваат на Европскиот Шампионат во Хрватска

Осум каратисти на „Макпетрол“ ќе учествуваат на Европскиот Шампионат во Хрватска

Посакувам да бидеме дел од трите регионални финалисти на „Рамка за помош“ на НЛБ Групацијата и токму нашиот проект да стане реалност: Сашко Јованов од Здружението за поддршка и развој „Хуманост“

Посакувам да бидеме дел од трите регионални финалисти на „Рамка за помош“ на НЛБ Групацијата и токму нашиот проект да стане реалност: Сашко Јованов од Здружението за поддршка и развој „Хуманост“

Мило ми е што НЛБ ја препознаа и поддржаа нашата идеја, средствата ќе бидат наменети во нудење и промоција на бесплатна хипотерапијата низ цела држава: Мариа Дуда за „Кантрисајт Ретрит“

Мило ми е што НЛБ ја препознаа и поддржаа нашата идеја, средствата ќе бидат наменети во нудење и промоција на бесплатна хипотерапијата низ цела држава: Мариа Дуда за „Кантрисајт Ретрит“

Со нашиот проект „Заедно во инклузивна заедница“ заслужуваме титула регионален победник на „Рамката за помош“ за 2024 на НЛБ Групацијата: Александар Стојановски - Здружение Во Мојот Свет

Со нашиот проект „Заедно во инклузивна заедница“ заслужуваме титула регионален победник на „Рамката за помош“ за 2024 на НЛБ Групацијата: Александар Стојановски - Здружение Во Мојот Свет

Со задоволство Ви го преставуваме ГРАНД СКОПЈЕ, како PRIME SPONSOR на Конференцијата за комерцијални недвижности во Скопје, Македонија

Со задоволство Ви го преставуваме ГРАНД СКОПЈЕ, како PRIME SPONSOR на Конференцијата за комерцијални недвижности во Скопје, Македонија

Дали ја знаете играта Царица? Можеби ја знаете ама во вашиот град има друго име

Дали ја знаете играта Царица? Можеби ја знаете ама во вашиот град има друго име

Подобрени резултати во првиот квартал поттикнати од извозот и ефектот од вреднување на залихите во услови на зголемени меѓународни цени на горивата

Подобрени резултати во првиот квартал поттикнати од извозот и ефектот од вреднување на залихите во услови на зголемени меѓународни цени на горивата

Наградна игра „ЕВРОТИП МИЛИОНЕР“

Наградна игра „ЕВРОТИП МИЛИОНЕР“