07 Август, 2020
0.0312

Нов Sport Vision на стара адреса

Објавено во: Мои пари 06 Ноември, 2019

Игор Трпковски: Шопингот треба да претставува уникатно искуство и затоа комплетно го трансформираме Sport Vision во City Mall во проширена, модерна и моќна спортска продавница

Sport Vision во последните 5 години еволуираше во најсериозниот малопродажен ланец за спортска опрема на Балканот. Со повеќе од 300 продавници лоцирани во 9 држави од регионот, својата понуда ја презентира пред популација од околу 55 милиони луѓе. Како компанија која многу сериозно размислува за релациите со својата заедница потрошувачи и учи од секој од нив, Sport Vision одлучи да креира и понуди супериорно потрошувачко искуство дизајнирано да ги задоволи потребите и аспирациите на спортистите и сите воопшто заинтересирани за здрав и активен живот.

“За таа цел, го прошируваме и целосно го трансформираме просторот во City Mall во Скопје” – вели Игор Трпковски, генералниот директор на Sport Vision во Македонија. “Нашата визија е шопингот да се претвори во искуство, а не секојдневие или обврска. Како и досега, не се плашиме да бидеме иновативни и проактивно да го подигнуваме стандардот на услуга во нашите продажни објекти. Повторно ќе ги пренесеме најдобрите светски искуства преку иновација и диференцијација и ќе понудиме дополнителни вредности како за купувачите така и за брендовите од нашето портфолио. Искрено веруваме дека нашиот нов Sport Vision концепт на старата позната локација ќе го промени начинот на кој потрошувачите го доживуваат купувањето патики и спортска опрема и ќе прерасне во место кое ги исполнува нивните желби. Сето ова ќе можат да го почувствуваат од 7-ми ноември 2019 година во проширената и концептуално изменета продавница.”

Симболично, почетоците на Sport Vision во Македонија се поврзани со отворањето на City Mall, и можеби токму затоа иновацијата и трансформацијата повторно започнува од тука. “После 8 години на пазарот во Македонија, свесни сме дека година по година изградивме силен бренд кој се поврзува со потрошувачите на вистински начин, со изразен визуелен идентитет и портфолио за сите наши концепти. Сепак, силината на нашиот бренд не ни е наследена. Моравме и мораме да го заслужиме и оправдаме нашето место секојдневно служејќи им на барањата на потрошувачите” – додава Трпковски. “Денес, со дигитализацијата и неограничената дистрибуција едноставно мора да се понуди ефикасна и иновативна услуга која ќе го збогати потрошувачкото искуство и ќе ги надмине очекувањата. Sport Vision се трансформира затоа што може да ги согледа перспективите за малопродажните ланци кои се детерминирани да стигнат до својата заедница потрошувачи со иновации и постојано унапредување.”

Sport Vision е партнер на водечките светски брендови како Nike, adidas, Under Armour, Reebok, Timberland, Converse и др., како и лиценциран партнер за производство и дистрибуција на реномираните спортски брендови Champion, Umbro, Lotto, Ellesse, Lonsdale и други.


Можеби ќе ве интересира

Квалитетното образование како почетна точка за успешна професионална кариера

Квалитетното образование како почетна точка за успешна професионална кариера

Македонски Телеком со зголемени приходи и раст во интернет и ТВ сегментот во првите шест месеци од 2020 година

Македонски Телеком со зголемени приходи и раст во интернет и ТВ сегментот во првите шест месеци од 2020 година

Huawei започна со продажба на P40 Pro+ и на македонскиот пазар

Huawei започна со продажба на P40 Pro+ и на македонскиот пазар

Претставени новите Samsung Galaxy Watch3 и Galaxy Buds Live

Претставени новите Samsung Galaxy Watch3 и Galaxy Buds Live

Samsung претстави пет нови, моќни Galaxy уреди

Samsung претстави пет нови, моќни Galaxy уреди

А1 Македонија продолжува со подароци за своите корисници

А1 Македонија продолжува со подароци за своите корисници

Дали сте заштитени од Cyber напади: Анти-DDoS заштита од Неотел за безбеден континуитет во работењето!

Дали сте заштитени од Cyber напади: Анти-DDoS заштита од Неотел за безбеден континуитет во работењето!

Започна 60.„Охридско лето“: Оперските ѕвезди со маестрална изведба на „Ода на радоста“

Започна 60.„Охридско лето“: Оперските ѕвезди со маестрална изведба на „Ода на радоста“

Јапонците масовно го загреваат тутунот – дали драстично ќе падне продажбата на цигари во светот?

Јапонците масовно го загреваат тутунот – дали драстично ќе падне продажбата на цигари во светот?