24 Јануари, 2025
0.0410

ИСТРАЖУВАЊЕ: Колку Македонците споделуваат содржина од брендови на Фејсбук?

Објавено во: Мои пари 03 Ноември, 2014

Добивај вести на Viber

Најуспешните македонски брендови на Фејсбук просечно добиваат по 62 лајка на едена објава, нешто повеќе од 5 коментари и 4,7 споделувања. Ова се резултатите од најновото истражување на Агенција Рејтинг, коешто ексклузивно ќе биде презентирано на овогодишната конференција AllWeb. Главна цел на истражувањето е анализа на ефективноста на македонските брендови и компании при користењето на Фејбук како канал за комуникација. Според Никола Спасов, директор на Рејтинг, овие бројки не делуваат толку лошо, но мора да се има на ум дека просекот е постигнат благодарение на спонзорираните Фејсбук објави кои се неизбежен дел од онлајн маркетинг стратегиите на големите брендови. „Истражувањето има два дела, квантитативна и квалитативна анализа. Во првиот дел анализирани се видот на содржината и добиените интеракции на преку 3600 споделени постови од страна на 45 најактивни македонски компании и брендови на Фејсбук. При квалитативната анализа на преку 300 објави навлеговме длабоко во самата содржина, анализирајќи ги интензитетот и степенот на присутност на емоциите во самите постови, како и други фактори кои поттикнуваат на споделување и интеракција“, вели Спасов. Истражувањето покажува дека компаниите најчесто споделуваат фотографии, дури 69% од постовите, 14,6% од сите постови се линкови, 6% се текстуални објави, додека само 3,5% отпаѓа на видео содржина. Анализата покажува дека компаниите сѐ уште многу малку инвестираат во оригинална содржина наменета за социјалните медиуми. Најголем дел од постовите се во функција на промоција на производи или услуги, при што истите ретко содржат елементи и емоции кои поттикнуваат споделување или интеракција. „Детални анализи и истражувања за тоа кои се основните предуслови за една содржина да стане вирална во светски рамки веќе одамна се прават. Такво нешто недостасуваше кај нас, заради што решивме фокусот на годинешново истражување да биде ставен на тоа каква содржина пласираат нашите компании и колку таа ги исполнува предусловите за виралност. Инаку, резултатите велат дека една содржина за да биде вирална, пред сѐ треба да буди силни емоции, но и да содржи низа други елементи“, додава Дарко Булдиоски, организатор на конференцијата. На AllWeb учесниците ќе имаат можност ексклузивно да се запознаат со деталите од истражувањето и да слушнат препораки за подобрување на своите дигитални стратегии и презентација на Фејсбук.

Можеби ќе ве интересира

ВАУЧЕРИ ОД 200 ЕВРА ЗА НАЈДОБРИТЕ РАБОТНИЦИ НА „SPORT LIFE“

ВАУЧЕРИ ОД 200 ЕВРА ЗА НАЈДОБРИТЕ РАБОТНИЦИ НА „SPORT LIFE“

Јавен повик за поднесување на понуди за извршување на работи на меѓународниот проект „Подобрување на проекти за енергетска ефикасност во јавни згради“

Јавен повик за поднесување на понуди за извршување на работи на меѓународниот проект „Подобрување на проекти за енергетска ефикасност во јавни згради“

КУМАНОВО СЛАВИ: ИГРАЧ ОСВОИ 6.030.167 ДЕНАРИ СО СУПЕР МИЛИОНЕР ЏЕКПОТ

КУМАНОВО СЛАВИ: ИГРАЧ ОСВОИ 6.030.167 ДЕНАРИ СО СУПЕР МИЛИОНЕР ЏЕКПОТ

Хрватска: Еден од најдобрите работодавачи во областа на туризмот бара лица кои би се вработиле во новото луксузно одморалиште

Хрватска: Еден од најдобрите работодавачи во областа на туризмот бара лица кои би се вработиле во новото луксузно одморалиште

ATS Group ги претстави своите иновации на SHOT Show 2025

ATS Group ги претстави своите иновации на SHOT Show 2025

Телеком со проект за паметно осветлување во општина Велес, кој ќе обезбеди заштеди на енергија и заштита на животната средина

Телеком со проект за паметно осветлување во општина Велес, кој ќе обезбеди заштеди на енергија и заштита на животната средина

Заштедете и набавете го својот уред по специјална цена денес

Заштедете и набавете го својот уред по специјална цена денес

Како да заштедите пари и да ги планирате личните финансии

Како да заштедите пари и да ги планирате личните финансии

Samsung Galaxy S25 Ultra го претставува Corning® Gorilla® Armor 2 – првото анти-рефлексно стаклено-керамичко решение во индустријата за мобилни уреди

Samsung Galaxy S25 Ultra го претставува Corning® Gorilla® Armor 2 – првото анти-рефлексно стаклено-керамичко решение во индустријата за мобилни уреди