Изговори кои ја уништуваат кариерата на еден менаџер
Објавено во: Финансии 19 Мај, 2017
Можеби мислите дека делегирате, но вие всушност избегнувате или занемарувате одговорност. Еве што всушност треба да кажете.
Работите напорно за да изградите добра репутација како менаџер. Затоа преземате нови проекти и делегирате одредени задачи на другите. Мислите дека сте поставиле се да оди како што треба и тогаш ќе направите забелешка што се чини дека го почешала некој на погрешен начин - и не сте сигурни зошто. Да се биде решителен и да се знае како да се каже “не” се важни лидерски вештини, но ракувани на погрешен начин, тие може да испаднат како изговори што може да ја оштетат вашата кариера. Менаџерите треба да водат со самодоверба, смиреност и долгорочен фокус на градење односи. Тоа значи да се биде буден за избегнување на овие изјави или нешто што звучи како нив. -Едноставно немам доволно време да го направам тоа Ако она што се бара да го направите навистина не е приоритет, кажете го тоа. Ако тоа е важно, но немате време да се справите самите со тоа, немојте само да го оставите така. Поставете време за да разговарате што друго може да се тргне од вашата чинија или на некој друг, со цел да бидете сигурни дека тоа ќе биде завршено на вистинскиот начин и на време. Запомнете: Да се биде добар менаџер е за изнаоѓање решенија, дури и ако вие не сте тој/таа што лично ги спроведува. -Тоа никогаш нема да успее Само затоа што не можело во минатото не значи дека нема да може сега. Ставете ги настрана старите предрасуди и слушнете пред да отфрлите нешто што звучи чудно или ризично. Ако има уште и потенцијал за заслуги зад идеја што вашата компанија не ја тестирала, размислете за некој вид на пилот потфат или брцнување со прст во вода. Што и да правите, бидете внимателни и охрабрувачки. Ако слушнете како други ја користат оваа фраза како изговор за да не се обидат со нешто, прашајте ги: "Како би изгледало ако ова успее?" -Мојот тим навистина го оплеска ова OK, можеби оплескале! Но, не дозволувајте таа мисла да помине во внатрешноста на вашата глава. Треба да ги поседувате грешките на вашиот тим и да им помогнете на сите инволвирани да се опорават од било какви застои со кои тие се соочуваат. Не постои подобар начин да се стекне кредибилитет нагоре и надолу по синџирот на команда од добро поставено извинување проследено со брзо закрепнување. -Тоа не е моја работа Можеби не е, но работата се уште треба да се заврши и до менаџерите е да се дознае како. Ако не можете да се донесете самите себе на помош, тогаш побарајте некој друг начин да бидете дел од решението - и не само било какво решение, туку такво кое води до резултатите кои ги бркате. Дури и ако работите во култура каде сите велат "не-е-моја-работа", навистина ќе се издвоите кога ќе ги завиткате ракавите и ќе ја направите вистинската работа. -Таа одлука е над мојата плата Што и да правите, не го кажувајте ова на некој кој всушност работи за помала плата од вас. Зошто? Бидејќи вашиот тим смета на вас да имате сигурност да се заложите за она што е исправно, дури и ако тоа значи тропање на вратите на вашите претпоставени, а не кревајќи ги рамената и штитејќи се себе си.