Извештај кој разоткривa како „Гугл“ манипулира со резултатите од пребарувањата!
Објавено во: Мои пари 22 Март, 2015 18:56
Пред неколку години Федералната трговска комисија од САД (FTC), која се грижи за заштитата на потрошувачките права, одлучи да не поведе антимонополна тужба против „Гугл“, и покрај откривањето дека барателот на алгоритам манипулира со резултатите, пишува „Engadget“.
Сега, благодарение на извештајот од Комисијата, веќе се присутни детали од оваа долга истрага.
Според содржината напишана на 160 страници, документи во кои вработените на регулаторното тело откриле докази дека компанијата од „Маунтин Вју“ рангирана од конкурентниот прелистувач во листите со резултати, ги става своите услуги на прво место, дури и ако не се повеќе корисни. „Google Flights“, на пример, е оценета на повисоко ниво при пребарувањата, иако не нуди толку многу можности како другите онлајн платформи за авионски летови и патувања.
Поранешнaта директорка на „Гугл“ а сега извршен директор на „Yahoo“ Мариса Мајер посочила дека компанијата не ги рангира сопствените страници според бројот на допаѓања, како што се прави со другите. Ако „Гугл“ го прави тоа, тогаш нејзините услуги би останале бомбардирани од купишта материјали со соодветни резултати.
Инспекторите од Федералната трговска комисија утврдиле дека технолошкиот гигант користи алгоритам кој обезбедува повисок пласман за производите на страницата со нивните резултати. Изјавата на главниот советник на „Гугл“ Кент Вокер е дека ја брани компанијата. Тој нагласува дека по 19-месечната проверка на Комисијата е договорено дека не е потребно да се преземат мерки против начините на оценување и прикажување на резултатите од пребарувањата. „Гугл“ периодично ги менува побарувачките алгоритми, извршувајќи над 500 промени годишно, за да им помогне на корисниците да ја најдат посакуваната информација од нив, истакнува Вокер.
Можеби ќе ве интересира
Халкбанк клучен поддржувач на македонскиот ракомет, потпишан договор за соработка и за 2026 година
Инграм Микро – Македонија, Албанија и Косово го одбележува својот десетгодишен јубилеј: декада на раст, партнерство и технолошка трансформација
Дигитална картичка веднаш! „Digital first“- нова функционалност на НЛБ Банка
ЕДУКАТИВНО ПРЕДАВАЊЕ ЗА ОДГОВОРНО ИГРАЊЕ ИГРИ НА СРЕЌА
КАМ го потврдува својот квалитет со три нови меѓународни сертификати „Best Buy“
Како да купуваме паметно во пресрет на новогодишните празници
Во dm има голем избор на мирисни ноти: Која ќе доминира оваа зима? Ова се нашите топ 5!
Како да откриеш која кредитна картичка одговара на твојот животен стил?




