16 Јануари, 2025
0.0317

Јохан Ејсел: Македонија сама по себе е бренд, но не е доволно промовирана!

Објавено во: Економија 19 Декември, 2012

Добивај вести на Viber

Според американскиот професор Јохан Ејсел, во Македонија треба да се посвети посебно внимание на брендирањето на макро и на микро план, бидејќи многумина во САД не знаат за потенцијалите на државата, за понудата и македонските производи кои по многу нешта се оригинални.

„Македонија сама по себе е бренд, но не е доволно промовирана во САД и тоа треба да го направите за да уште повеќе се знае и дознае за Македонија. Ние ќе се обидеме да помогнеме во тоа за што вршиме истражувања кои ќе ги презентираме со нашите студенти во текот на претстојното лето кога повторно ќе дојдеме во Македонија, посочи професорот Јохан Ејсел од универзитетот Питсбург пред студентите во Битола за време на трибина за улогата на маркетингот и промоцијата во брендирањето.

На трибината учествуваа студенти од БАС, претставници на граѓанскиот и бизнис секторот чиј интерес се вложувањата во маркетингот и промотивните активности.

„За да се одржи чекор со времето и со научно-техничкиот развој, но и да се обезбеди соодветна конкурентна позиција на меѓународниот пазар, важно е местото на маркетингот, кој во компаниите ги идентификува потребите на потенцијалните клиенти и го оформува спектарот за перспективноста на успехот во нивното работење“, истакна Тони Соклевски, раководител на БАС.

Со воспоставувањето на соработката меѓу БАС и БАС Институт за менаџмент и професорот Јохан Ејсел од Универзитетот Питсбург во Пенсилванија,  од двете држави ќе разменуваат искуства и ќе нудат решенија за брендирање во различни области.

Можеби ќе ве интересира

УШТЕ ЕДНА ЗЕМЈА САКА ДА ВЛЕЗЕ ВО БРИКС: Земја сојузник на Путин

УШТЕ ЕДНА ЗЕМЈА САКА ДА ВЛЕЗЕ ВО БРИКС: Земја сојузник на Путин

„ДИЗЕЛАШИТЕ“ ИТНО НА БЕНЗИНСКА, ОД УТРЕ ЌЕ ПЛАЌААТ ПОВЕЌЕ ЗА ДВА ДЕНАРИ - нови цени на горивата од Регулаторна

„ДИЗЕЛАШИТЕ“ ИТНО НА БЕНЗИНСКА, ОД УТРЕ ЌЕ ПЛАЌААТ ПОВЕЌЕ ЗА ДВА ДЕНАРИ - нови цени на горивата од Регулаторна

ЛИДЛ Е „НАЈДОБАР ВРАБОТУВАЧ“: „Вработените се во центарот на нашиот бизнис“ во Србија

ЛИДЛ Е „НАЈДОБАР ВРАБОТУВАЧ“: „Вработените се во центарот на нашиот бизнис“ во Србија

ГЕРМАНСКАТА ЕКОНОМИЈА ВО РЕЦЕСИЈА - економските перформанси на земјата опаѓаат втора година по ред

ГЕРМАНСКАТА ЕКОНОМИЈА ВО РЕЦЕСИЈА - економските перформанси на земјата опаѓаат втора година по ред

М-Р АРИЈАНА КОСКАРОВА ВО „БИЗНИС-КЛУБ“: „ЗА ПРЕТПРИЕМНИШТВО ПОТРЕБНИ СЕ ИСКУСТВО ЗА РАЗВОЈ НА БИЗНИСОТ, ЕДУКАЦИЈА И ИНВЕСТИЦИЈА“

М-Р АРИЈАНА КОСКАРОВА ВО „БИЗНИС-КЛУБ“: „ЗА ПРЕТПРИЕМНИШТВО ПОТРЕБНИ СЕ ИСКУСТВО ЗА РАЗВОЈ НА БИЗНИСОТ, ЕДУКАЦИЈА И ИНВЕСТИЦИЈА“

ЌЕ СЕ БИЕ ТЕШКА БИТКА ЗА НАДЗОРНИОТ ОДБОР НА „МАКЕДОНИЈАТУРИСТ“ - ова се имињата предложени од М.Г. Фешн и „Промедика“, а свои луѓе бара и „Скопски пазар“

ЌЕ СЕ БИЕ ТЕШКА БИТКА ЗА НАДЗОРНИОТ ОДБОР НА „МАКЕДОНИЈАТУРИСТ“ - ова се имињата предложени од М.Г. Фешн и „Промедика“, а свои луѓе бара и „Скопски пазар“

„ГОРДОСТА“ НА ГЕРМАНИЈА НА ПРОДАЖБА: Кинезите сакаат да ги купат фабриките на Фолксваген кои компанијата ги затвора

„ГОРДОСТА“ НА ГЕРМАНИЈА НА ПРОДАЖБА: Кинезите сакаат да ги купат фабриките на Фолксваген кои компанијата ги затвора

Скопска топилница по 13 години повторно почнува со работа? Ќар ќе имаат само локални и регионални бизнис играчи

Скопска топилница по 13 години повторно почнува со работа? Ќар ќе имаат само локални и регионални бизнис играчи

АРХИТЕКТОНСКО ЧУДО КОЕ ГО ИМПРЕСИОНИРА СВЕТОТ ВЕЌЕ 24 ГОДИНИ: Мост кој се претвора во подводен тунел и излегува во друга земја

АРХИТЕКТОНСКО ЧУДО КОЕ ГО ИМПРЕСИОНИРА СВЕТОТ ВЕЌЕ 24 ГОДИНИ: Мост кој се претвора во подводен тунел и излегува во друга земја