Добивај вести на Viber
Групацијата „Volkswagen“ ја лансираше својата најнова интернационална маркетинг кампања „Оnething“ за светската премиера на новиот Голф 7.
На онлајн платформата
www.onething.com, корисници од повеќе земји ширум светот, вклучувајќи ја и Македонија, можат да направат свој профил и на тој начин да си обезбедат учество во наградната игра која вклучува вредни награди и тоа Голф 7, разгледување на Лондон и вечера во ресторанот на Џејми Оливер, патување на егзотична дестинација, како и карти за концертот на пол Ван Дајк.
Оваа интернационална маркетинг кампања започнува истовремено во 33 земји, а првата фаза на кампањата се фокусира на луѓето и нивните приоритети во животот. Учесниците се поттикнати да учествуваат и да одговорат на седумте лични прашања поврзани со најважните нешта во животот.
Во платформата се вклучени и статистики на одговорите на корисниците, за да се илустрираат варијациите во различните одговори и разликите од земја до земја.