Добивај вести на Viber
Иако се уште не е феномен како Лунарна Нова година или Златна недела, со секоја измината година Божиќ сигурно создава свој простор како сезона за пазарување и празнување во Кина.
" Тоа е повод за собирање со пријателите и пазарување", вели 24-годишниот студент од Пекинг, Дани Ву.
Божиќ не е официјален празник во Кина, а 25 Декември е сосема нормален работен ден за разлика од голем дел од останатиот свет, вклучително и Хонгконг. Тоа сосема нормално го прави нетипичена сезона за шопинг налик на Лунарната Нова година, една од најголемите празници во кина или пак Златната недела која започнува на 1ви Октомври и е национален празник во оваа земја.
Сепaк, како карактиристична сезона за пазарување во светот, Божиќ го привлекува вниманието во големите градови во Кина. Многу трговци на мало ја користат можноста да се офајдат од растечкото богатство на потрошувачите во втората по големина економија во светот.
"Ако може како индикатор да се земе Starbucks, во Пекинг кафетериите започнаа да користата чаши со Божиќни мотиви веднаш по Халоуин", вели Клем Милер, инвестициски стратег во Wilmington Trust Investment Advisors во Балтимор.
"Од културна гледна точка, младите луѓе во Кина секогаш сакале да даруваат за време на празници", посочува Милер. "Сега, со заголемиот доход има поголема можност да се превземат нови празници, дури и такви кои произлегуваат до христијанството", додава тој.
K.K.