ЌЕ ПОСКАПЕ И ТЕМУ?! - мерките на Трамп ќе удрат врз кинеските гиганти, еве како тоа ќе се одрази на цените
Објавено во: Свет 29 Ноември, 2024
Победата на Доналд Трамп на изборите во САД може да им создаде проблеми на кинеските брендови, т.н. брза мода, особено за буџетските брендови Gen Z како Shein и Temu.
Во објавата на „Truth Social“ во понеделникот, Трамп најави дополнителна царина од 10 отсто за кинеските производи, покрај сите царини што веќе планира да ги воведе, и изјави дека овие царини се казна за Кина, која испраќа „огромни количини на лекови, особено фентанил“, во САД.
Во неговиот прв мандат од 2016 до 2020 година, Трамп воведе протекционистичка политика, вклучително и царини од 25 отсто за кинески стоки во вредност од 50 милијарди долари, што доведе до трговска војна со Кина.
За време на кампањата оваа година, Трамп рече дека ќе воведе царини од 60 проценти или повеќе за кинески стоки.
Како одговор на забелешките на Трамп во понеделникот, портпаролот на кинеската амбасада Лиу Пенгју рече дека „никој нема да победи во трговска или тарифна војна“.
Извештајот објавен на 4 ноември од страна на Националната федерација за малопродажба пресмета дека американските потрошувачи би можеле да изгубат помеѓу 46 и 78 милијарди долари годишно од потрошувачката моќ.
За време на кампањата оваа година, Трамп рече дека ќе воведе царини од 60 проценти или повеќе за кинески стоки.
Како одговор на забелешките на Трамп во понеделникот, портпаролот на кинеската амбасада Лиу Пенгју рече дека „никој нема да победи во трговска или тарифна војна“.
Извештајот објавен на 4 ноември од страна на Националната федерација за малопродажба пресмета дека американските потрошувачи би можеле да изгубат помеѓу 46 и 78 милијарди долари годишно од потрошувачката моќ.
Фото: Принтскрин/Х* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.