Добивај вести на Viber
Околу 21,7 милиони луѓе се очекува да патуваат со бродови оваа година. Американците претставуваат околу половина од сите патници кои се одлучуваат за крстарење.
Но јавно познатите проблеми со крстарење и реалностите на овој пазар ги тераат компаниите да се борат жестоко меѓусебно во обид да создадат ново пребарување.
Речиси 53% од крузерите заминуваат од САД, покажуваат податоците на Меѓународната асоцијација за луксузните линии. Втори на бродскиот пазар се Велика Британија и Ирска, кои претставуваат околу 8% од сите патници, пишува BusinessWeek.
Еден од најголемите проблеми за луксузните компании е дека многу луѓе кои никогаш не биле на сличен одмор, сметаат дека нема да им се допадне.
Главните причини што тие ги посочуваат, се поврзани со пренатрупаност на бродовите, кои пак сметаат дека се исполнети со "болежливи дебели луѓе". Луѓето стравуваат дека патничките бродови ја загадуваат животната средина, дека се погодни првенствено за возрасни луѓе, но често има и " тинејџери". Други тврдат дека не им се допаѓа идејата да поминат недела на брод.
Индустријата се соочува со се повеќе цврсто јадро од луѓе што има негативни предрасуди за патувањето со брод, тврди извршниот директор на Carnival Арнолд Доналд.
Тој наведува дека индустријата очигледно не завршила доволно добра работа во комуникацијата со корисниците, кои не знаат што точно претставува крстарење. Според Доналд не станува збор за 3.000 лица, кои го чекаат својот ред за шведската маса, ниту запремногу пренатрупани бродови.
Покрај тоа индустријата се уште не е сигурна што точно да очекува од родените по 2000 година Некои од нив се уште кружат со своите родители, но многу други едноставно се откажуваат од идејата за одмор на брод.