КОЈ ЈА КИДНАПИРАШЕ ВОЛЈАТА ЗА РАБОТА ВО ГЕРМАНИЈА? Работниците во оваа земја беа најдобри, но повеќе не се тоа што беа, еве ги причините
Објавено во: Свет 22 Септември, 2023
Важноста на трудољубивоста и совесноста им се всадува на Германците со генерации. Меѓутоа, како што одминува времето, се чини дека желбата за работа за работа во Германија се намалува. Кај вработените, приврзаноста кон работата нагло опаднала, покажале резултатите од истражувањето.
Во годишната студија за занимање што во четвртокот ја презентираше осигурувањето на ИЧР, само 47 отсто од испитаниците рекле дека нивната работа многу им значи. Пред една година тие беа 58 проценти.
Истовремено, само 41 процент одговориле дека нивната работа во Германија значи повеќе од нивната заработка, 10 процентни поени помалку од лани.
Речиси 60 отсто се изјасниле дека во компанијата има недостиг од квалификувани работници, додека 31 отсто се пожалиле на акумулација на работа.
Анкетата за HDI ја спроведе институтот YouGov.
Повеќе од една третина од работниците во Германија - 35 проценти - се загрижени за влијанието на работата врз здравјето и се жалат на лошата работна атмосфера.
Во мај и јуни, YouGov анкетираше 3.864 вработени на возраст од 15 и повеќе години во сите 16 германски покраини.
„Недостигот од квалификувани работници сега допре до срцето на германската економија и ќе се интензивира во наредните години, со пензионирањето на „бејби бумовите““, рече Јенс Варкентин, извршен директор на HDI, зборувајќи, меѓу другото, за работни места во Германија.
Ова им претставува на компаниите „огромни предизвици во однос на перформансите, доверливоста на процесот и услугите на клиентите“, додаде Варкентин.
Во секое од анкетите во претходните години, повеќе од половина од испитаниците изјавиле дека нивната професија им значи многу, а за време на пандемијата била дури и повеќе од 60 проценти. Сега нивниот удел е помал од 2019 година.
Дополнително, 44 отсто изјавиле дека не се чувствуваат поддржани во нивното друштво, а половина се жалеле на лошите можности за напредување.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.