Македонија и Грција се залагаат за подобра соработка во областа на туризмот
Објавено во: Економија 28 Ноември, 2012
На конференцијата организирана во рамки на проектот ЦЕНЕТ од ИПА програмата за прекугранична соработка меѓу Македонија и Грција, присуствуваа и претставници од Стопанската комора на Флорина.
- Сакаме добра меѓународна соработка на економска основа со размена на туристи меѓу двете држави. Во период на криза многу е битна соработката со соседните држави и воспоставувањето добра врска со нив за развој на туризмот особено агротуризмот, истакна претседателот на Комората Сапалидис Савас.
На новинарско прашање дали политиката може да се испречи на вкрстувањето на туристичките патишта на Македонија и Грција, Савас одговори дека Програмата е европска, а политичкиот проблем нема да постои како проблем.
- До сега е докажано дека меѓу двете држави народот нема проблем. Сакаме да го најдеме тоа што не поврзува, а не тоа што што не дели, рече Савас.
Според Мјелма Мехмети Петерсен од Министерството за локална самоуправа, проекти како овој ја минуават границата на регионот и се шират во цела Европа.
- Доколку нашите визии не се шират надвор од границите, нема да можеме да постинеме ниту конкурентност, ниту соработка, ниту вмрежување, ниту ќе можеме да опстоиме на европскиот пазар. Треба да се воспостават нови мостови на соработка и да се реализираат многу вакви слични проекти, нагласи Петерсен.
Поздравувајќи ги присутните, градоначалникот на Демир Капија Трајче Димитриев напомена дека конференцијата има за цел да ги промовира вредностите на Македонија и истовремено да создаде мрежа од субјекти во туризмот кои кои ќе работат заеднички на креирање нови туристички производи од кои добивка ќе имаат сите вклучени страни.
Утре ќе се одржи и форум на истата тема, со осврт на потребата од едукација на кадрите во туризмот.
Во рамки на проектот ЦЕНЕТ кој ЕУ го поддржа со над 300 илјади евра, во Демир Капија се гради првиот едукативен центар за туризам во регионот.* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.