МАЛИ И СЕМЕЈНИ ФАРМИ И ПРОИЗВОДИТЕЛИ ТРИЈАТ РАЦЕ ОД ЛИДЛ: Маркетот почнува пласирање на нивните поизводи во Хрватска
Објавено во: Финансии, Балкан 25 Октомври, 2023
По повод одбележувањето на 10-годишнината од успешниот бренд Okusi zavičaja, малопродажниот синџир Лидл Хрватска претстави 35 нови домашни добавувачи. Тоа се претежно семејни фарми и мали производители од цела Хрватска. Соработката беше потпишана по завршувањето на натпреварот на Лидл „Работа на хрватските раце“, на кој се пријавија вкупно 200 земјоделски производители на прехранбени и непрехранбени производи.
На почетокот на декември, Лидл на своите полици ќе им претстави на клиентите околу сто уникатни производи од 35 избрани добавувачи - од домашни тестенини, еко брашно и рачно изработени слатки до кулен, сирења, вино, занаетчиско пиво и маслинки, па сè до природна козметика и детергенти.
Новите партнери на Лидл, производители на уникатни домашни производи кои ќе се најдат на полиците на продавниците на Лидл на почетокот на декември, беа претставени во соодветната средина на селската фарма Кезела, со поглед на убавините на Мославина. Со проектот „Работата на хрватските раце“, Лидл сакаше дополнително да ги поддржи семејните фарми и другите мали добавувачи од целата земја, давајќи им можност да станат партнери на Лидл и на тој начин да ги пласираат своите производи низ Хрватска. На настанот пред присутните се обратија претставници на Лидл, како и неколку добавувачи на Лидл.
„Полни сме со гордост и задоволство затоа што денеска ја збогатуваме листата на нашите домашни добавувачи со уште 35 имиња и речиси 100 навистина уникатни производи. Од своето доаѓање на хрватскиот пазар, Лидл и дава силна поддршка на хрватската економија, па денес соработува со повеќе од 200 домашни добавувачи, а нивната листа секоја година се зголемува. Проектот „Хрватски раце“ е само продолжение на промоцијата на домашното производство, а нашата мисија е да продолжиме да работиме на проширување на палетата на природни, локално одгледани и одржливи производи“, изјави Бојан Вуковиќ, член на одделот за набавки и маркетинг на Лидл Хрватска. во оваа прилика.
„Нашата љубов кон пчелите и природните производи беше препознаена и поддржана од Лидл, кој преку натпреварот за хрватски раце и нивната мрежа на продавници ни овозможи да се доближиме до клиентите низ Лијепа наше и да им понудиме квалитетни хрватски производи. Почестени сме од довербата што Lidl ни ја дава, препознавајќи го квалитетот и трудот што ги вложуваме во производството и маркетингот на нашите производи. Верувам дека ова е само почеток на една долга и успешна приказна, исто како онаа зад проектот Вкусови на татковината, на чија десетгодишнина се собравме“, рече Дарио Граховац од ОПГ Грапис.
За потсетување, брендот Okusi zavičaja е лансиран во 2013 година, а во него се собираат производи од хрватско потекло кои доаѓаат од локални добавувачи од целата наша земја. Во текот на децениите од своето постоење, Tastes of the Homeland се разви во еден од најпрепознатливите брендови на Lidl. Линијата првично вклучуваше околу 60 производи: суво месо, риба и млечни производи, тестенини, овошје и зеленчук, а беше голем успех кај клиентите на Лидл. Во моментов, на клиентите им се достапни околу 100 производи под брендот Okusi zavičaja, а одвреме-навреме се нудат уште 30. Откако беше лансирана линијата, листата на производи постојано се ажурираше, а бројот на домашните добавувачи на Лидл растеше. Покрај проширувањето на бројот на добавувачи, важно е да се истакне растот и развојот постигнат со заеднички напори. Многу од „малите“ добавувачи на Lidl сега се големи - со подобрени производствени процеси, нови вработени и бројни сертификати и признанија.
„Откако ја започнавме соработката со Лидл, имаме нагорна траекторија во бизнисот. Го автоматизиравме речиси секој дел од бизнисот и овозможивме трајно вработување на нашите вработени. Ние сме горди носители на сертификатите GLOBALGAP и GRASP, кои се гаранција дека се придржуваме до добрите земјоделски практики и дека нашите клиенти јадат здрава храна. Секоја година постепено го зголемуваме производството, а наскоро планираме да воведеме уште еден производ. Кога се занимаваш со вакво капитално и трудоинтензивно производство под отворено небо, честопати сите шанси се против тебе, но се е многу полесно кога имаш партнер како Лидл“, изјави Маријан Балиќ од ОПГ Балиќ, долгогодишен. Добавувач на Lidl.
Натпреварот на Лидл „Работа на хрватските раце“ траеше од 5,5. до 30 јуни 2023 година, а ОПГ, организации на производители и други организациски форми на земјоделци можеа да аплицираат. Производителите на конкурсот можеа да поднесат повеќе видови од нивните производи, под услов да е производ од хрватско потекло и од сопствено производство. Примени се вкупно 200 апликации од кои се избрани 35 нови добавувачи.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.