Маркетинг кампања: Македонија земја на виното!
Објавено во: Агробизнис
21 Октомври, 2012
Добивај вести на Viber
Македонија ќе финансира учество на 6 саемски манифестации за извозниците на вино од Македонија, а финансиски ќе подржи и промоција на македонското вино на таргетирани пазари во ЕУ - Полска, Холандија, Швајцарија и Словенија, како избрани дестинации на европскиот пазар кои имаат голема апсорбциона моќ, а на кои македонското вино не е доволно застапено или има зголемена конкуренција поради што е потребно задржување на веќе постигнатото ниво. Активностите се планирани да се реализираат во соработка со националното здружение Вина од Македонија во периодот јануари-декември 2013.
Владата, како што соопштува, ќе финансира и изработка на маркетинг платформа за препознатливост на Република Македонија како винска земја, и за квалитетот на градинарските производи и овошјето на светските пазари. Ќе бидат финансирани изработка на визуелни симболи, видео клип и маркетинг концепт на кој ќе се базира настапот на странските пазари, со тоа што истиот ќе треба да се разликува по извозни дестинации и за различните земјоделски производи. Пред одржувањето на промотивните настани ќе се обезбеди емитување на видео спотот за рекламирање на македонските производи и најава на македонското учеството преку влијателен медиум во земјите каде што се одржува настанот.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.