19 Декември, 2025
0.1044

Мистериозни купувачи: Војната со цени, да се замени со војна со насмевки!

Објавено во: Мои пари 30 Октомври, 2012 20:43

Добивај вести на Viber

Најуслужни се вра­бо­те­ни­те во авто­са­ло­ни­те и во бан­ки­те. Сосема спро­тив­но, најнеуслужни се вра­бо­те­ни­те во про­дав­ни­ци­те за тех­нич­ка опре­ма и те­ле­ко­му­ни­ка­ци­и­те. Ова е кон­ста­тација на аген­ци­ја­та „Свот ри­срч“ во истра­жу­ва­ње­то на ква­ли­те­тот на ус­лу­га­та и напро­даж­ни­те ве­шти­ни на вра­бо­те­ни­те во 6 деј­но­сти. Ова истражување се прави секоја година преку та­ка­на­ре­че­ните ми­сте­ри­оз­ни ку­пу­ва­чи.
Ге­не­ра­лниот ди­ре­ктор на „Свот ри­срч“ Мар­ко Ра­до­њиќ, вели дека нај­го­ле­ми­от дел од подобрувањата што можат да се за­бе­ле­жат кајпродавачите на автомобили, се дол­жи на до­бра­та обу­ка што вра­бо­те­ни­те ја до­би­ва­ат од нив­ни­те ма­тич­ни ком­па­нии. Според него најважна е психологијата, односна пристапот до клиентот.
„Вра­бо­те­ни­те во авто­са­ло­ни­те до­би­ва­ат до­бра обу­ка за ку­пу­вач­ка­та пси­хо­ло­ги­ја, и на­чи­нот на кој се од­не­су­ва­ат со клиентитев, но имаат и зна­е­ње за ка­ра­кте­ри­сти­ки­те на про­из­во­дот што го ну­дат. Ка­ко не­до­ста­ток што го открив­ме е што 45 от­сто од авто­мо­бил­ски­те ком­па­нии не ну­дат тест-во­зе­ње“, вели Радоњиќ.
Според истражувањето авто-салоните котираат со највисоки резултати во квалитетот на услугата и продажните вештини на вработените со над 80 проценти од исполнетост на стандардите, телекомуникациските оператори се на второ место, а банките на трето место. Ниту една од испитуваните дејности не забележува највисоко или најниско рангирање. Продавниците за техничка опрема се со најниски вкупни резултати.
Тај­ни­те ку­пу­ва­чи на аген­ци­ја­та, биле во обиколка на продажните објекти 339 пати. Освен во автосалоните тие биле присутни и во бан­ки, те­ле­ко­му­ни­ка­ци­ски опе­ра­то­ри, су­пер­мар­ке­ти, про­дав­ни­ци за тех­нич­ка опре­ма и бен­зин­ски пум­пи.
Радоњиќ на презентацијата на резултатите од истражувањето истакна дека еден од клучните недостатоци на вработените е не нудењето дополнителни производи. Во Македонија само во осум проценти од испитаните случаи биле понудени дополнителни производи, а просекот во ЕУ е 56 проценти.
Истражувањето, дури покажува дека вра­бо­те­ни­те во мар­ке­ти­те и во бен­зи­ски­те пум­пи сè уште не ги поз­дра­ву­ва­ат ку­пу­ва­чи­те во по­че­то­кот и на кра­јот од раз­го­во­рот. На вработените во те­ле­ко­му­ни­ка­ци­ски­те опе­ра­то­ри им се забележува што гра­ѓа­ни­те че­ка­ат по­ве­ќе од 10 ми­ну­ти за да ја до­би­јат ус­лу­гата што ја побарале.
Би­деј­ќи ква­ли­те­тот на ус­лу­ги­те во су­пер­мар­ке­ти­те и во про­дав­ни­ци­те за тех­нич­ка опре­ма се сè уште ни­ски, Ра­до­њиќ сме­та де­ка вој­на­та со це­ни што се­га се слу­чу­ва, ќе би­де за­ме­не­та со насмевка и со поздрав.
- Во битката за цени почнуваат да размислуваат и за други методи кои можат да влијаат на продажбата. Во следниот период се повеќе ќе расте свеста кај компаниите дека токму услугата што ќе се понуди на купувачите е важна, односно борбата ќе се премести од ценовна во услужна, изјави Радоњиќ.
Истражувањето на „Свот рисрч“ беше спроведено во периодот од 9 септември до 17 октомври годинава. Користен е методот на посети во продажните објекти од страна на тајни купувачи кои се обични граѓани на различни возрасти обучени според светски стандарди.

Можеби ќе ве интересира

Одлични посни вкусови за празничната трпеза

Одлични посни вкусови за празничната трпеза

МЛАДАТА УМЕТНИЧКА ОЛИМПИЈА КАМЧЕВА-СТОЈЧЕСКА ДОБИТНИК НА ПРЕСТИЖНАТА НАГРАДА SANTIPHARMA AWARD ВО ВЕНЕЦИЈА

МЛАДАТА УМЕТНИЧКА ОЛИМПИЈА КАМЧЕВА-СТОЈЧЕСКА ДОБИТНИК НА ПРЕСТИЖНАТА НАГРАДА SANTIPHARMA AWARD ВО ВЕНЕЦИЈА

КАСТРИОТ АРИФИ ВО „БИЗНИС-КЛУБ“: „ОБРАЗОВАНИЕТО ТРЕБА ДА СЕ ФОКУСИРА НА РАЗВОЈ НА ВЕШТИНИ, КРИТИЧКО МИСЛЕЊЕ И МЕДИУМСКА И ДИГИТАЛНА ПИСМЕНОСТ“

КАСТРИОТ АРИФИ ВО „БИЗНИС-КЛУБ“: „ОБРАЗОВАНИЕТО ТРЕБА ДА СЕ ФОКУСИРА НА РАЗВОЈ НА ВЕШТИНИ, КРИТИЧКО МИСЛЕЊЕ И МЕДИУМСКА И ДИГИТАЛНА ПИСМЕНОСТ“

„Музички вез со џез ритам“ - омаж на македонското музичко наследство

„Музички вез со џез ритам“ - омаж на македонското музичко наследство

И Центарот за обука на МВР ќе се снабдува со енергија од фотоволтаична централа – донација од ОКТА

И Центарот за обука на МВР ќе се снабдува со енергија од фотоволтаична централа – донација од ОКТА

Халкбанк клучен поддржувач на македонскиот ракомет, потпишан договор за соработка и за 2026 година

Халкбанк клучен поддржувач на македонскиот ракомет, потпишан договор за соработка и за 2026 година

Инграм Микро – Македонија, Албанија и Косово го одбележува својот десетгодишен јубилеј: декада на раст, партнерство и технолошка трансформација

Инграм Микро – Македонија, Албанија и Косово го одбележува својот десетгодишен јубилеј: декада на раст, партнерство и технолошка трансформација

Минт Кредит - Роденденска акција што носи подарок

Минт Кредит - Роденденска акција што носи подарок

Дигитална картичка веднаш! „Digital first“- нова функционалност на НЛБ Банка

Дигитална картичка веднаш! „Digital first“- нова функционалност на НЛБ Банка