МОРНИЧАВИ РАДАРСКИ СЛИКИ ОД „МИЛТОН“ СТАНАА ВИРАЛНИ: Имаше форма на череп, еве што велат метеоролозите
Објавено во: Свет 11 Октомври, 2024
Морничави сателитски радарски снимки од ураганот Милтон, кој имаше форма на череп, станаа вирални на социјалните мрежи пред самата бура.
Сту Остро, виш метеоролог на The Weather Channel, објави фотографии една до друга од застрашувачките лица на ураганот Метју во 2016 година, кој беше еден од најразорните урагани и однесе стотици животи, и ураганот Милтон, кој ја опустоши Флорида.
„Оригиналното лице на черепот на Метју 2016 и Милтон вечерва. И двете се бури „М“. Интересно е што интензивните урагани можат да фаворизираат таква структура“, напиша Остро, а неговата објава доби огромен број прегледи.
Јутјуберот Макс Велосити, кој има 520.000 претплатници на платформата, исто така твитна фотографија од „морничавиот череп“ на Милтон во вторникот, пишува Newsweek.
Друг корисник на X, Storm Chaser Rob од Алабама, сподели видео од сателитски радар што ја прикажува фигурата, пишувајќи: „Имаме череп. Ова е шокантна слика. добив морници. За ураганот Милтон ќе се зборува долго, долго“.
Ураганот Милтон исчезна во четвртокот во Атлантикот откако направи разорна патека низ Флорида, предизвикувајќи торнада, убивајќи најмалку 16 луѓе и остави милиони без струја. Иако невремето не го предизвика катастрофалниот бран на плимата и осеката што беше предвиден, гувернерот Рон ДеСантис рече дека државата го избегнала „најлошото сценарио“, но дека штетата е сепак значителна. Областа на заливот Тампа се чини дека го избегна најлошото невреме.
The original skull face with #Matthew in 2016, and #Milton tonight
— Stu Ostro (@StuOstro) October 9, 2024
Both are "M" storms
Interesting that intense hurricanes can be conducive to having that structure pic.twitter.com/URkLv3rPet
Нова.рс
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.