ОВАА НАВИКА Е ПРЕСУДНА: Како да напредувате во кариерата
Објавено во: Економија 06 Декември, 2022
Деловната комуникација е клучна за успех на работа, но важно е да знаете како да ја спроведете. Кога само што ќе влезете на пазарот на труд, а не сте отишле на факултет кој ве подготвил за неговата реалност, ќе се соочите со тешката вистина - потребно ви е вмрежување за успешна кариера.
Ова во никој случај не значи дека нема да се вработите ако не познавате одредени луѓе; тоа значи дека побрзо ќе напредувате доколку познавате луѓе во вашиот сектор, но и надвор од него, а исто така е можност да создадете пријателства на неочекувани места, пишува Manager.ba.
Вмрежување значи луѓе кои стапуваат во контакт, се запознаваат, се обидуваат да го одржат тој контакт и веруваат дека порано или подоцна ќе имаат корист од тоа во форма на понуда за нова работа или вредни информации кои можат да доведат до нова работа, напредување во кариерата и индиректно запознавање со повеќе нови луѓе.
Не станува збор за влечење врски, туку за вмрежување од кое двете страни ќе имаат корист. Имено, како што можете да добиете напредок или вредни информации, истото можете да го понудите и на другата страна.
Меѓутоа, ако сакате да и покажете на другата страна дека навистина се грижите да останете во контакт и дека, на крајот на приказната, и двајцата имате корист од тоа, што е клучно.
Станува збор за испраќање пораки кога не ви треба никаква услуга, туку едноставно да останете во контакт.
Ако на социјалните мрежи, особено на Linkedin, имате луѓе кои се деловно поврзани со вас на некој начин (или мислите дека можеби ви требаат), контактирајте со нив одвреме-навреме, коментирајте ги нивните објави или пофалете ги за некој од нивните успеси.
Ако ја имате нивната адреса за е-пошта, контактирајте ги на тој начин. Кажете им како сте виделе на кој проект работат, на пример, и честитајте им. Патем, ноншалантно спомнете што вие работите моментално, и слично.
Но, внимавајте да не одите во крајности и да не се лижете прекумерно. Во деловната комуникација, важно е да се одржува добра мерка и вкус.
Извор: Блиц.бизнс