Паметните часовници се поблиску до врвот
Објавено во: Мои пари 27 Декември, 2014 08:01
Технологијата на носeчките уреди е на прагот на пробив за масовниот корисник во Соединетите Американски Држави. Според новото истражување објавено од Ipsos, 8 од 10 возрасни Американци барем слушнале за носечките уреди, а 40% од нив се многу добро запознаени со темата или дури поседуваат.
Од гледна точка на намерите за купувања носечките уреди сè уште заостануваат зад смартфоните, таблетите и лаптопите, но се на едно ниво или понапред во однос масовни уреди како конзолни за видео игри, електронските читачи и стриминг уредите.
Речиси 20% од сите возрасни во САД, анкетирани од Ipsos, изјавуваат намера да си купат таков уред во следните 12 месеци.
Иако iWatch дури уште не стигнал до продавниците, Apple е веќе најпопуларниот бренд во категоријата на носечки уреди.
62% од испитаниците изјавиле дека тие би го разгледале тоа дали да купат ваков артикл произведен од Apple, додека помалку од половина би се одлучиле за уред од Google или Samsung.
Видете повеќе во табелата на Statista!
К.К.
Можеби ќе ве интересира
Халкбанк клучен поддржувач на македонскиот ракомет, потпишан договор за соработка и за 2026 година
Инграм Микро – Македонија, Албанија и Косово го одбележува својот десетгодишен јубилеј: декада на раст, партнерство и технолошка трансформација
Дигитална картичка веднаш! „Digital first“- нова функционалност на НЛБ Банка
ЕДУКАТИВНО ПРЕДАВАЊЕ ЗА ОДГОВОРНО ИГРАЊЕ ИГРИ НА СРЕЌА
КАМ го потврдува својот квалитет со три нови меѓународни сертификати „Best Buy“
Како да купуваме паметно во пресрет на новогодишните празници
Во dm има голем избор на мирисни ноти: Која ќе доминира оваа зима? Ова се нашите топ 5!
Како да откриеш која кредитна картичка одговара на твојот животен стил?





