ПОЗНАТ ГЕРМАНСКИ БРЕНД ГАСИ 28 ДЕЛОВНИ ОБЈЕКТИ: Отпуштањата не можат да се избегнат
Објавено во: Економија 07 Октомври, 2023
Групацијата Deichmann одлучи да го затвори сопствениот бренд Onygo поради падот на профитабилноста, јавуваат германските медиуми.
Ланецот за чевли Deichmann со околу 1.400 филијали низ Германија го снабдува целото семејство со прифатливи чевли. Deichmann SE ги вклучува и брендовите Snipes, MyShoes и Onygo, пишува списанието Fenix.
Дајхман се откажува од Ониго
Основана во 2016 година, Onygo брзо се прошири и во последниве години се отворија бројни продавници на овој бренд во поголемите градови.
Во Германија во моментов има 28 филијали со околу 280 вработени. Ониго е замислен како млад наследник на Дејхман со бизнис модел наменет за „млади, модерни клиенти“.
Дејхман за германските медиуми изјави дека и покрај „годишните инвестиции, вклучително и за време и по пандемијата на коронавирус“, компанијата мора да одлучи да се откаже од овој бизнис модел.
Причини за исклучување на Onygo
Последниве месеци имаше бројни стечаи во модниот сектор, а причините се главно слични.
Според сопствените изјави, Deichmann SE е исто така погоден од овој негативен тренд. „Како што многу добро знаете, целиот малопродажен сектор минува низ големи структурни промени, кои се влошени од ефектите од пандемијата на коронавирус, војната во Украина и зголемената инфлација.
„Ситуацијата ширум светот останува напната и обележана со кризи, особено во модниот малопродажен сектор“, рече Дајхман во изјавата.
„Во интерес на целата наша работна сила, наша претприемничка должност е да ставиме крај на деловните модели кои чинат загуба, за да можеме да го фокусираме нашиот капитал на економски одржливи деловни области“, рече Дајхман.
Засегнати беа 280 вработени
Околу 280 вработени беа погодени од овие настани.
„За жал, отпуштањата не можат да се избегнат“, продолжи во соопштението. Компанијата не ја исклучува исплатата на отпремнини на работниците.
Компанијата заедно со индивидуалните станоиздавачи точно ќе одредат кога ќе бидат затворени поединечните филијали во следните недели.
Фото: ЕПА
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.