Добивај вести на Viber
По повод светскиот Ден на жената 8-ми март, трговскиот центар Рамстор Мол подготви нова интересна кампања за своите потрошувачи.
Имено, првите тројца купувачи кои ќе имаат најголема сметка или збир на фискални сметки направени во локалите или супермаркетот во ТЦ Рамстор Мол, во периодот од 1 март до 8 март ќе добијат патување за двајца во градот на светлината, магичниот Париз.
Претставниците од Рамстор ги повикуваат сите љубители на патувањата да ја искористат можноста заедно со Рамстор да патуваат во шармантниот Париз.
„Најголемите потрошувачи во Рамстор незаборавно француско искуство ќе доживеат од 18 април до 21 април. Со оваа кампања Рамстор уште еднаш ја докажува својата уникатност кога станува збор за креативни и интересни кампањи кои секогаш наидуваат на одушевување кај пошироката јавност“, соопштуваат од трговскиот центар.