Шефот може да ја убие креативноста на вработените преку овие 2 грешки
Објавено во: Финансии 02 Јуни, 2017
Дури и на најдобрите лидери им се случува да си дозволат грешки кои можат да поставуваат рамки на креативноста на вработените . Ова важи во најголема сила, кога станува збор за креативна работа, бидејќи тоа бара огромна доза взаемна доверба и способност да ризикувате, пишува Inc.com.
Колку подобар сте во насочувањето на вашиот тим во вистинската насока, толку слободни ќе бидат вработените да ги презентираат своите најдобри идеи и предлози. Ова се два од најчестите начини на кои лидерите несвесно ја уништуваат креативноста на својот тим.
1. Не може да се препознае и дефинира вистинскиот проблем
Повеќето организациски активности се поделени на проекти и задачи, што од своја страна ја олеснува нивната организација и вложувањето на одделни вработени. Творечката работа сепак не се поврзува со проекти, кои треба да бидат завршени во даден период, а со проблеми кои треба да се решат.
Во многу случаи проблемите кои стојат во основата на даден проект, не се јасно дефинирани и утврдени, а тоа значи дека членовите на тимот треба сами да разберат што всушност се бара од нив. Оттука доаѓаат и различните толкувања на проблемите кои доведуваат до недоразбирања и неорганизираност во тимот. Колку поголеми се разликите во разбирањата, толку широк станува јазот меѓу она што вработените мислат дека го прават и она што всушност го прават.
Големите лидери не доделуваат задачи и проекти, тие дефинираат и посочуваат проблеми на кои треба да биде најдено решение. Ова им овозможува слобода во начинот на кој тимот ќе пристапи кон работата и гарантира дека вработените ќе знаат каков точно е резултатот кој компанијата или клиентот го очекува од нив.
2. Се загалаат само за групната работа
Нема ништо попродуктивно од една бреинсторминг сесија, нели? Не е точно. Всушност за многу луѓе постојаната тимска работа е професионално проклетство. Некои вработени преферираат да го користат стандардниот канал за комуникација отколку да присуствуваат на уште неплодотворна групна дискусија.
Овие луѓе не можат да го достигнат својот целосен потенцијал во групна средина. Тие се поефикасни и креативни кога работат во свое темпо. Во многу случаи тие изгледаат незаинтересирани и необврзувачка за време на состанокот, но тоа не е така. Едноставно имаат потреба од повеќе време за да се осврнат на предлозите и да претстават подобро формулирана идеја.
Обидете се да им дадете на вработените претходни насоки и точки за дискусија за кои да размислат пред самата средба. Така луѓето ќе имаат време и слобода да изградат сопствено мислење и идеи по прашањето, без да бидат подложени на притисок на групната средина. Потоа тие ќе можат да ги споделат своите ставови со сите други и ќе ја изберат најдобрата понуда.