Добивај вести на Viber
Twitter стартува со храбар телевизиски експеримент, кој, ако се покаже како успешен, може да ја промени медиумската потрошувачка во втор екран.
Луѓето веќе не гледаат телевизија на начинот на кој го правеа тоа претходно, или барем не се следи во живо. Неодамнешната студија на Nielsen покажува дека барем 15% од телевизиските гледачи уживаат во телевизија повеќе ", кога е вклучена и социјалната мрежа". И кога гледаат телевизија, ги користат социјалните мрежи за да реагираат на содржината, да реагираат и разговараат.
На Twitter за таа цел се користат хаштагови. Други корисници преферираат да гледаат профили, за да ги следат активностите и да читаат твитови. Алатки како TweetDeck и Hootsuite пак ги ставаат сите поврзани твитови во една колона.
Традиционалната главна страница на Twitter отсекогаш била помалку користена во моментите во кои се влегува во социјалната мрежа во втор екран. Но телевизиските ѕидови на Twitter можат да го сменат сето тоа, или барем да доведат до промена при користењето на мобилните уреди. Се уште нема никакви индикации дека компанијата планира да ја лансира истата услуга и за персонални компјутери.
Пристап до новиот експеримент имаат само малкумина. Концептот е многу едноставен. Twitter гледа дека користите хаштаг поврзан со телевизиско шоу, име на лик и дури клучни фрази. Во овој експеримент се вклучени "American Idol", "Big Bang Theory"Midnight "и" The Blacklist ". Кога социјалната мрежа ќе забележи слична содржина, пред корисникот се појавува поле и го поканува да ја доживее новата услуга, т.н. "Twitter TV Timelines". Ако прифати, корисникот ќе види многу необичен интерфејс за Twitter.
Интерфејсот е поделен на три колони - Определување, Медиа и Се заедно. Целта на ова е да помогне за полесно читање не само на коментарите, но и за следење на делови и клучни моменти, вклучувајќи слики и видеа на пример.
Главната предност на овој дизајн е дека им помага на корисниците да влезат подлабоко во разговорите за дадено шоу и апсолутно да ја игнорираат секоја друга содржина на социјалната мрежа, бидејќи тоа нема да им биде видливо за нив во тоа време.
Во новата услуга сеуште нема реклами. Од своја страна, компанијата не го коментира јавно експериментот, но побарувачката на решенија за втор екран претставуваат стратешки потег од нејзина страна.
K.K.