За владините реклами годишно се трошат по 20 милиони евра!
Објавено во: Економија 18 Јуни, 2013 20:46
Пренесувајќи ги наодите во Извештајот на ЕК каде се анализираат и огласите во електронските медууми, дневниот весник Вест пренесува дека македонската влада е најголем огласувач, со годишен буџет за рекламирање од над 20 милиони евра.
Според извештајот на експертскиот тим од Европската комисија, кој од септември 2012 до април 2013-та, истражувал во земјите од Западен Балкан и во Турција, се посочува дека договорите за рекламирање им служат на политичките интереси, а овој начин на рекламирање треба да се стави под контрола на законодавната власт. Во извештајот се опфатени се четири компоненти од медиумската сфера од земјите на Западен Балкан и Турција, и тоа регулаторните тела, јавниот сервис, ефективна саморегулација, истражувачкото новинарство. Експертите забележуваат и дека законските ограничувања не ги спречиле политичарите да поседуваат медиуми, а сопствениците на медиумите да учествуваат во партиската политика. „Како последица, постојат медиумски војни и говор на омраза меѓу политичките кампови и двете најголеми етнички заедници", се посочува во Извештајот. Важен фокус во извештајот се посветува на воведувањето на саморегулаторни механизми во медиумите, со цел да се зголеми кредибилитетот на медиумите во очите на јавноста, пишува Вест.Можеби ќе ве интересира
Германија ги заострува условите за социјална помош
Руски министер кажа колкав процент од БДП потрошиле за војната во Украина
(ВИДЕО) АВСТРАЛИЈАНЕЦ СЕДУМ ГОДИНИ СОБИРАЛ АМБАЛАЖА: Заштедил за куќа
Колку дозволи издаде Хрватска за македонски работници?
Кои европски земји имаат најниски нивоа на БДП по глава на жител?
Ристески објасни како од 1 јануари ќе ја пресметуваат просечната потрошувачка кошничка
Цената на среброто скокна над рекордните 65 долари за унца
Фатих Шахбаз е нов главен извршен директор на Халкбанк АД Скопје




