Добивај вести на Viber
На 23-ти април се навршија точно 10 години од објавувањето на првиот клип на „YouTube“. Оттогаш услугата, која е во сопственост на „Google Inc.“, доминира на пазарот за видео споделување. Но колку долго ќе трае тоа?
Во средата „Facebook“ објави дека нејзините корисници гледаат нас 4 милијарди видеа на ден. За споредба, во јануари тие се биле 3 милијарди, А во септември - само 1 милијарда.
Речиси сите аналитичари гледаат видео реклами, како една од најмногу области која ветува раст на приходите на „Facebook“.
"Интернет доживува нешто како флексија точка во однос на побарувачката на видео и мобилно рекламирање, а Facebook може да се покаже како најпрофитабилен од тоа", коментира аналитичарот на RBC Capital Markets Марк Махеини.
„Google“ не откриваат информации за приходите на „YouTube“ од гледање видео, иако компанијата најави дека во јануари 2012 година достигна 4 милијарди гледања на клипови дневно.
Тоа е речиси седум години откако основачот на „YouTube“ Џуд Карим објави видео од својата посета на зоолошка градина - првиот клип во платформата.
Брокерската компанија „Cowen & C“ предвидува дека бројот на видео, видено дневно во „YouTube“, ќе достигне 7,9 милијарди до крајот на оваа година, а фирмата ќе генерира 5,9 милијарди долари приходи од нив. „Cowen & Co“ очекува приходите на „Facebook“ од видео реклами да достигнат околу 1 милијарда долари оваа година.
Во март оваа година социјалната мрежа има издадено и автоматски старт со видео во платформата.
Мобилните реклами претставуваат 73% од вкупните приходи од рекламите на „Facebook“ за првиот квартал во однос на 59% една година порано.
"Повеќе од 75% од меѓународна гледна видео на „Facebook“ се во мобилни уреди и ние веруваме дека видеото ќе станува сè повеќе важно за реклами со времето", коментира главниот оперативен директор на „Facebook“ Шерил Сенберг.
Од вчерашниот извештај на компанијата, стана јасно дека приходите од нејзино рекламирање се зголемија за 46 отсто до 3,32 милијарди долари во однос на претходниот квартал.
Аналитичарите гледаат голем број на можности за генерирање на нови приходи од апликацијата за испраќање пораки „WhatsApp“, од услугата за споделување на фотографии „Instagram“, како и од компанијата „Oculus Rift“ која произведува производи поврзани со виртуелната реалност. Во моментов „Facebook“ инвестира напорно во овие услуги.