08 Ноември, 2024
0.0374

„ЦРН ПЕТОК“ Е МИНАТО, НОВ ДАТУМ ГИ ОСВОЈУВА ПОТРОШУВАЧИТЕ: Еве зошто сите полудеа по „Патувачки вторник“

Објавено во: Финансии 08 Ноември, 2024

Добивај вести на Viber

Прво имаше Black Friday, потоа Cyber ​​Monday. Сега потрошувачите имаат причина да купуваат онлајн еден ден подолго. „Патувачки вторник“ - првиот вторник по американскиот празник Денот на благодарноста - ги таргетира оние кои бараат попусти за патување, а не телевизори со рамен екран.

Интересот за пребарување за „Патувачки вторник“ порасна за повеќе од 500 проценти од 2021 до 2023 година, според извештајот објавен во четвртокот од McKinsey & Company.

Пребарувањето е највисоко кај американските и канадските потрошувачи, но интересот расте и во Австралија, Обединетото Кралство, Холандија и Шпанија.

Но, тоа не ги спречува азиските компании да скокнат во продажба за да стигнат до глобална клиентела.

Кристен Џенингс Граф, директорка за продажба и маркетинг во Bavah Reserve, еко-одморалиште на островите Риау во Индонезија, рече дека нејзината компанија ја започна својата прва промоција на Travel Tuesday во 2023 година.

Имавме понуда која беше избор - надградба, попуст или еден бесплатен лет“, рече таа. „Тоа ни донесе добра продажба.

Летови, хотели и крстарења

Извештајот на McKinsey, насловен „Патувачкиот вторник е реален - и расте“, покажа дека резервациите на хотели, авиокомпании и крстарења меѓу американските патници се зголемиле на „Патувачки вторник“ минатата година, што се случи на 28 ноември 2023 година.

Резервациите на авиокомпании скокнаа за повеќе од 60% тој ден, а резервациите за крстарења скокнаа повеќе од 50%, во споредба со периодот од две недели пред и потоа, се вели во извештајот.

Резервациите на хотели, исто така, скокнаа за 28 отсто, иако тие беа малку засенчени од резервациите направени претходниот ден, што беше сајбер понеделник, се вели во извештајот. Пребарувањата за „Сајбер понеделник“ се далеку поголеми од „Патувај вторник“, но интересот за првиот опаѓа, покажа.

„Патничките резервации направени во вторник ги надминаа оние направени во Сајбер Понеделник“, рече Рајан Ман, партнер во практиката за патување, логистика и инфраструктура на McKinsey и еден од авторите на извештајот.

Но, Ман предупредува дека „Патувачки вторник“ можеби нема да го направи за туристичката индустрија она што црниот петок го направи за малопродажбата.

Во двата дена, потрошувачите ги бараат најдобрите зделки, рече тој. „Но, за разлика од некои од импулсните купувања што потрошувачите ги прават на црниот петок, за резервирање патувања може да биде потребно повеќе планирање.

За оние кои се подготвени да резервираат, можат да најдат попусти на авионски билети, крстарења и патнички пакети, а многу хотели нудат 20-30% попуст на најдобрите достапни цени. Патниците можат да ги проверат зделките за патување вторник во 2023 година за да добијат идеја што да очекуваат оваа година.

Дел од потрошувачката на крајот на годината

Соочени со зголемени патни трошоци и инфлациски притисоци, патниците велат дека наоѓањето добра зделка е главен приоритет.

Денот со попуст за патување може да биде победа за патниците и можност за компаниите да ги зголемат приходите во период кога резервациите се обично тивки, според McKinsey. Кон крајот на ноември/почетокот на декември често се смета дека е предоцна за зимски резервации и прерано за летни резервации, се вели во извештајот.

Тоа би можело да биде и начин да добиете дел од празничните трошоци за крајот на годината, во кои долго време доминираат физичките подароци.

Повеќе од половина од Американците (58%) велат дека претпочитаат да трошат пари на патување пред купување, според Истражувањето за зимски патувања во 2024 година од компанијата за лични финансии WalletHub.

Глобалното истражување на Amex Trendek од 2024 година на повеќе од 13.000 возрасни кои заработуваат најмалку 50.000 долари годишно, покажа дека околу еден од тројца испитаници изјавиле дека планираат да обезбедат „искуство“ на некој значаен друг или на нивните деца. Стапката скокна уште повисоко за пријателите, при што речиси 70% од испитаниците изјавија дека повеќе би сакале да дадат искуство или излет наместо материјален подарок, според истражувањето.

Најдобрите искуства беа за забава (59%) и патувања (54%), според истражувањето на Амек објавено во септември.

Блиц.рс

Можеби ќе ве интересира

НАЈМНОГУ ПАРИ ВО БУЏЕТОТ ПОВТОРНО ВЛЕГУВААТ ОД ДДВ: се очекува раст на сите даночни приливи, еве како ќе се трошат

НАЈМНОГУ ПАРИ ВО БУЏЕТОТ ПОВТОРНО ВЛЕГУВААТ ОД ДДВ: се очекува раст на сите даночни приливи, еве како ќе се трошат

БЕЗ ФАКУЛТЕТ И БЕЗ ДИПЛОМА: А се заработува и до 5.000 евра месечно во соседството

БЕЗ ФАКУЛТЕТ И БЕЗ ДИПЛОМА: А се заработува и до 5.000 евра месечно во соседството

ФЕД СЕПАК ПОВТОРНО ЈА НАМАЛИ КАМАТНАТА СТАПКА: може ли победата на Трамп да ја промени монетарната политика на САД?

ФЕД СЕПАК ПОВТОРНО ЈА НАМАЛИ КАМАТНАТА СТАПКА: може ли победата на Трамп да ја промени монетарната политика на САД?

ОВА Е НАВИСТИНА БАРАНА „СТОКА“ НА ДОМАШНАТА БЕРЗА - која акција „сврте“ промет од над 4 милиони евра за еден месец

ОВА Е НАВИСТИНА БАРАНА „СТОКА“ НА ДОМАШНАТА БЕРЗА - која акција „сврте“ промет од над 4 милиони евра за еден месец

ЕВЕ ЈА МЕСЕЧНАТА ПЛАТА НА ПРЕТСЕДАТЕЛОТ НА САД: Не е како што многумина мислат

ЕВЕ ЈА МЕСЕЧНАТА ПЛАТА НА ПРЕТСЕДАТЕЛОТ НА САД: Не е како што многумина мислат

ПОТОНА ПРОФИТОТ НА ПОЗНАТ ЈАПОНСКИ БРЕНД - пад од 26,4 отсто на годишно ниво поради слабата продажба во Кина

ПОТОНА ПРОФИТОТ НА ПОЗНАТ ЈАПОНСКИ БРЕНД - пад од 26,4 отсто на годишно ниво поради слабата продажба во Кина

ДОБРА ВЕСТ ЗА СИТЕ ШТО ПАЗАРИТЕ ВО ЛИДЛ - СРБИЈА: Педесет производи поевтинуваат, еве кои

ДОБРА ВЕСТ ЗА СИТЕ ШТО ПАЗАРИТЕ ВО ЛИДЛ - СРБИЈА: Педесет производи поевтинуваат, еве кои

ОВА Е НАЈВРЕДНОТО НЕШТО НА СВЕТОТ! Дијамантите и златото не и се ништо, ниту најбогатите не можат да купат

ОВА Е НАЈВРЕДНОТО НЕШТО НА СВЕТОТ! Дијамантите и златото не и се ништо, ниту најбогатите не можат да купат

КАДЕ НАЈЛЕСНО ЌЕ СЕ ЗБОГАТИТЕ: Ова се земјите во кои луѓето добиваат најмногу богатство: Унгарија во топ 10

КАДЕ НАЈЛЕСНО ЌЕ СЕ ЗБОГАТИТЕ: Ова се земјите во кои луѓето добиваат најмногу богатство: Унгарија во топ 10