ДЕБАКЛ НА ТУРИСТИЧКАТА СЕЗОНА ВО ЦРНА ГОРА: „Полошо е од минатата година“
Објавено во: Балкан 29 Јули, 2024
Хотелиерите сметаат дека високите цени, инфраструктурните
работи и немањето летови придонесоа оваа сезона во Црна Гора да биде полоша од
претходната. Според Никола Пејовиќ од Здружението на хотели на Црна Гора,
рејтингот за оваа сезона не е голем.
- Сезоната сигурно е неуспешна за 20 проценти, полоша е од лани - изјави Пејовиќ за Побједа, нагласувајќи ја недоволната подготвеност и недоволното присуство на државните функционери во стратегијата за туризам, пренесува агенцијата Мина.
Податоците од туристичките организации на општините Будва, Улцињ и Херцег Нови даваат подлабок увид во моменталната состојба на крајбрежјето, а бројот на туристи варира од град до град.
Се апелира до локалните администрации да ги вклучат стопанството и здруженијата на туристичките работници во процесот на одлучување, со цел што поефикасно да се решат проблемите што се јавуваат во текот на сезоната.
Сите погледи се вперени во последниот дел од сезоната, со надеж дека оптимизмот ќе се покаже како оправдан.
- Доцни шпицот на сезоната, подготовките не се завршени, а министерот за туризам Владимир Мартиновиќ не го видовме во неговиот мандат - рече Пејовиќ, додавајќи дека многу туристички работници не зборуваат искрено и сметаат дека се ќе се види на крајот на сезоната.
Според последните анализи на Туристичката организација на Будва, на Будванската ривиера во моментов престојуваат околу 40.000 туристи, од кои околу 22.000 се приватно, а 17.000 во хотелско сместување, додека останатите престојуваат во хостели и кампови.
- Кога ќе се спореди сегашната посетеност со истиот период лани, шест проценти повеќе туристи престојуваат во хотелско сместување, додека околу осум проценти помалку престојуваат во приватно сместување, додека вкупниот број на туристи е приближно на исто ниво - соопшти ТО Будва, додавајќи дека, според најавите, хотелиерите годинава очекуваат подобра туристичка сезона за пет до десет отсто и покрај корекцијата на цените за сместување во хотелите, најмногу до 15 отсто.
фото: Unsplash* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.