Додека стриминг услугите се борат за профитабилност, содржината за деца е на врвот
Објавено во: Финансии 20 Јули, 2025 07:30
Во битката меѓу стриминг услугите за привлекување и задржување на претплатници, детските емисии како „КоКомелон“ и „Блуи“ стануваат моќни алатки за да помогнат во победата во војната.
Задржувањето на клиентите се покажа како една од најголемите пречки во развојот на стримингот. Кога Нетфликс објави загуби на претплатници во 2022 година, тоа испрати бранувачки ефект низ индустријата и медиумските компании почнаа да се потпираат на рекламирање и други бизнис модели за да се фокусираат на профитабилност.
Во меѓувреме, компании како Варнер Брос Дисковери и Дизни беа гласни за потребата од квалитетна содржина за да се поттикне растот на претплатниците. Детската програма нуди единствена вредносна понуда за равенката на стримингот: Поевтина е, но и има подолг век на траење од другите форми на содржина.
„Содржината за деца поттикнува огромна ангажираност затоа што децата ја гледаат одново и одново и одново. Никогаш не им е здодевно“, рече Кевин Мајер, ко-извршен директор на Кендл Медиа, која е сопственик на Мунбаг, дистрибутерот на хит детски емисии како што се „КоКомелон“ и „Блипи“.
Мајер рече дека намалувањето на одливот - индустриски жаргон за губење на клиенти - е најзначајниот фактор за подобрување на економијата на стриминг услугите, дури и повеќе од добивањето нови претплатници или генерирањето приходи од тие клиенти.
„Ако одливот, губите претплатници, вашиот приход се намалува. Мора да трошите маркетинг долари за да го надополните, или за повторно да ги пласирате изгубените претплатници или за да пронајдете нови“, рече Мајер.
Децата имаат тенденција да повторуваат гледање емисии и филмови, а тоа се гледа во податоците. Кога првично имаше само една сезона на „КоКомелон“ на Нетфликс, децата ги гледаа истите епизоди повеќе пати, рече Брајан Фурер, виш потпретседател за стратегија на производи и лидерство во Нилсен.
154-те епизоди од анимираната австралиска хит серија „Блуи“, која се емитува на Дизни+, имаа повеќе од 25 милијарди минути преглед во првата половина од 2025 година, според извештајот на Нилсен објавен во јули.
Детските филмови генерално го водат и кино благајните и се многу од најстримуваните филмови оваа година, според Нилсен. „Моана“ на Дизни е најстримуваниот филм во историјата, а продолжението, „Моана 2“, имаше 7,2 милијарди минути гледање откако беше објавен на Дизни+ во март, според Нилсен.
Спортските преноси во живо и хит ТВ сериите честопати се сметаат за заслужни за привлекување на најголема публика и краткорочно зголемување на бројот на претплатници за стримерите, но услугите што содржат силни портфолија на детска содржина им нудат на родителите причина да се држат до претплатите на подолг рок, изјавија аналитичари и експерти од индустријата за CNBC.
Извештајот за трендовите во видеото за четвртиот квартал од ТиВо покажа дека од речиси 4.500 испитаници во САД и Канада, оние со деца користат 13,6 услуги во споредба со 8,2 за оние без. Генерално, извештајот од четвртиот квартал од 2024 година покажа дека испитаниците имале во просек 9,9 услуги, што е намалување од 11,1 во претходната година. Извештајот на ТиВо покажа дека луѓето ги напуштаат апликациите за стриминг поради недоволна употреба, а не поради повисоки цени.
Во меѓувреме, тоа што децата се дома од училиште во текот на летото помогна да се зголеми и употребата на стриминг и телевизија во јуни, според неодамнешниот извештај на Нилсен. Вкупната употреба на телевизија кај децата на возраст од 6 до 17 години е зголемена за 27% во споредба со претходниот месец, а стримингот сочинува 66% од вкупното време поминато со телевизија во јуни.
Стратегијата за медиумските компании варира кога станува збор за користење на детска содржина како алатка за задржување. Дизни, Парамаунт Глобал и Нетфликс се меѓу стриминг услугите со длабоки библиотеки со детска содржина. Варнер Брос Дисковери, сепак, се повлече од жанрот, особено со својата одлука да се откаже од правата за стриминг на „Sesame Street“.
Новата сезона на иконската детска емисија ќе биде објавена на Нетфликс подоцна оваа година, а ќе следат уште две сезони. Во меѓувреме, новите епизоди од „Sesame Street“ ќе бидат достапни и на неговиот ЈуТјуб канал.
Нетфликс објави дека детската и семејната содржина претставува 15% од вкупната гледаност на компанијата.
Дел од пошироката медиумска стратегија, исто така, значеше здружување на силите со најголемиот конкурент на традиционалната медиумска индустрија - ЈуТјуб на Alphabet.
ЈуТјуб расте
Дури и Нетфликс, стриминг гигантот што ја преврте медиумската индустрија, се соочува со реалноста дека платформата на социјалните медиуми ЈуТјуб доминира во стримингот на телевизискиот екран.
ЈуТјуб постојано привлекува најголема гледаност на телевизија меѓу сите стриминг платформи, според Нилсен. Од јуни, ЈуТјуб учествуваше со 12,8% во вкупниот стриминг на телевизија, надминувајќи ги Нетфликс и Дизни+, објави Нилсен. Вкупно, гледаноста на стримингот ја надмина емитуваната и кабелската телевизија.
„Би рекол дека ЈуТјуб е дел од медиумската стратегија на секого“, рече Енди Хејвард, долгогодишен медиумски извршен директор во детската телевизиска индустрија и извршен директор на Картун Студиос. „Повеќе деца го консумираат ЈуТјуб отколку сè друго. Но, има толку многу работи таму што треба да бидете многу, многу уникатни за да се издигнете над нив.“
Стратегијата на ЈуТјуб порано беше второстепена за многу медиумски компании, но тоа оттогаш се промени, според Алексија Рејвен, која го предводеше генерациското истражување како поранешен извршен директор во Варнер Брос Дискавери и оттогаш е ко-основач на фирмата за истражување и стратегија Maverix Insights.
„Ако не си на ЈуТјуб, како да не постоиш за децата“, рече Рејвен. „Тука се очите.“
Како одговор на тоа, традиционалните медиумски компании сè повеќе работат „како блиски партнери“ со ЈуТјуб - креирајќи канали со клипови од одредена содржина и ТВ мрежи, па дури и креирајќи емисии само за платформата, рече Кејти Курц, глобален раководител на млади и учење во ЈуТјуб.
„Мислам дека сигурно знаеме дека некои партнери го сметаат ЈуТјуб за мотор на откривање. Тие сакаат да бидат сигурни дека се среќаваат со корисниците таму каде што се, и затоа се на ЈуТјуб како начин за поврзување со публиката“, рече Курц.
Содржината што Дизни ја произведува за ЈуТјуб служи за дополнување на неговите долгогодишни серии на Дизни+ и поттикнува подлабоко ангажирање со неговите ликови и приказни, изјави портпарол на Дизни за CNBC.
Парамаунт ја смета својата библиотека со детски програми за помагање во етаблирањето на Парамаунт+ како една од најбрзо растечките услуги за стриминг, според портпаролот - од кои голем дел доаѓа од кабелската телевизиска мрежа Николодион. Франшизи како „Патролски шепи“, „Сунѓер Боб“ и „Дора истражувачката“ беа особено успешни.
Сепак, дури и со таа длабочина во детските програми, Парамаунт претходно оваа година ја објави оригиналната анимирана серија „Kid Cowboy“, ексклузивно на ЈуТјуб.
„Исто така, знаеме дека многу од нашите партнери не само што градат големи ЈуТјуб канали. Тие исто така размислуваат за градење на навистина одлична следна генерација ликови, а дел од тоа вклучува ЈуТјуб да биде на прво место“, рече Курц, повикувајќи се на „Kid Cowboy“ како пример.
* Македонска берза и оваа година во соработка со Фактор доделува повеќе награди во различни категории за „Акција на годината“ при тргувањето со хартии од вредност.
Еден од критериумите за доделување на признанијата ќе биде и мислењето на јавноста. Гласањето ќе се одвива до 12 декември, а предвиден термин за доделувањето на самите награди е 23 декември.
Од таму, може да гласате за едно од следните котирани друштва:
Можеби ќе ве интересира
„ЧЕКАМ ОДЛУКА И МОЛАМ БОГА ДА ПОМИНАМ СО КАЗНА, ДА НЕ МЕ ВРАТАТ НАЗАД“: Балканец во Германија за 50 евра - косење трева на црно, бил пријавен од човекот каде што работел, сам го викнал па го пријавил!
ИМА ЛИ КАНДИДАТ КОЈ БИ ПРАВЕЛ ЕКОНОМСКИ ПРЕСМЕТКИ ЗА ФИСКАЛНИОТ СОВЕТ – платата е вртоглава, а работното време вообичаено
„Од почетокот на годинава наплативме приходи од 1,95 милијарди евра“: Николовски објави дека бележат раст во сите сектори
РОДИМЕ МАЈКО СО КСМЕТ И ВРАБОТИМЕ ВО АГЕНЦИЈА – „регулираат“ железнички сектор и имаат вртоглави плати
СТАН ВО НЕА ПОТИДЕЈА - ХАЛКИДИКИ ЗА 49 ИЛЈАДИ ЕВРА! Има поглед на море и големина од 60 метри квадратни
Експерт од Microsoft се сели во Apple – Ова е новиот раководител на вештачката интелигенција
Фриленсери, издавачи на станови преку платформи, добивка од криптовалути - секој прилив од странство мора да се пријави
АКО СИТЕ ДЕНЕС НАПРАВАТ ПРЕКРШОК ОД 45 ЕВРА, ЗА 65 ИЛЈАДИ ВОЗИЛА, МВР ЌЕ ИНКАСИРА БЛИЗУ 3 МИЛИОНИ ЕВРА: Еве што вели пресметката
ПЕНЗИОНЕРИТЕ ПРЕД УСТАВЕН ГО ИЗРАЗИЈА РЕВОЛТОТ: „Се бориме за корка леб и лекови“





