ЕВЕ ЗОШТО СЕКОГАШ Е „ТЕПАЧКА“ ЗА ВО ЛИДЛ, ПА И МАКЕДОНЦИТЕ КУПУВААТ ТАМУ: Цените на производите се најниски
Објавено во: Финансии, Македонија, Балкан 09 Јануари, 2024
Потребни се 10.816,71 динари за купување на 30 основни производи - меѓу кои млечни производи, брашно, наут, домашно кафе, разни видови овошје и зеленчук - во Лидл, Србија. За иста количина и тип на артикли во Идеа потребно е да се издвојат 5,92% повеќе, т.е. 11,458,03 динари, додека за Maxi ќе бидат потребни дури 9,94% повеќе, односно 11,891,96 динари**. Споредбата е направена со намалување на тежината на производот кај сите трговци на мало до иста мерка (килограм и литар).
Оваа разлика би можела да биде уште поголема ако се земе предвид дека во моментот на споредба на цените имаше актуелни промотивни понуди во продавниците Идеа и Макси, додека сите цени во Лидл за набљудуваните производи беа редовни, односно не беа намалени. Дури и во таква констелација, предметите како јајца, путер, чајна колбас, пилешки виршли, замрзнат грашок, кечап и мајонез се многу поевтини во Лидл во однос на споменатата конкуренција.
Новогодишните празници се период на големо трошење и секоја заштеда значи многу за домашниот буџет. Од првиот работен ден, Lidl се грижи за домашниот буџет на потрошувачите, така што нуди асортиман со најдобар сооднос цена-квалитет, така што кога ќе ја погледнете потрошувачката кошница со производи со споредлив квалитет, кошничката купена во Lidl ќе сигурно е најевтин. Тоа практично значи дека Lidl се труди да ги приспособи цените во секоја ситуација за секогаш да биде најповолното место за пазарење, без оглед на надворешните фактори.
Телеграф.рс* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.