19 Декември, 2025
0.0534

РЕТРО ШАРМ СО МОДЕРНА ЕНЕРГИЈА

(ГАЛЕРИЈА) Нова рекламна кампања за Bitsiani есен/зима 2016

Објавено во: Мои пари 19 Октомври, 2016 09:42

Добивај вести на Viber

Шармот на мажите и атмосферата од 60-тите во комбинација со модерни елементи и динамиката на денешното секојдневие е темата на која Bitsiani ја раскажува својата приказна за оваа сезона. Така, во сценариото на кампањата за есен/зима 2016 имаме современ маж кој знае да ужива во животот и сè што прави, прави со стил.

Колекцијата на Bitsiani e наменета за оние кои внимаваат на својот изглед, следат трендови, но во исто време сакаат да биде уникатни и да ја доловат својата единственост преку облеката и нејзиното комбинирање.

За есен/зима 2016 во колекцијата преовладуваат темно сината и земјените бои, кроевите се строги и најчесто припиени до телото. Дезените и принтовите се застапени за разигран изглед, но за оние кои претпочитаат едноставност, тука се и еднобојните парчиња. Типично за Bitsiani, секоја комбинација е дополнета и збогатена со модни додатоци како џебни марамчиња, шалови, марами, вратоврски, шапки итн.

Како најсоодветна локација за темата на кампањата оваа сезона и како ново и особено интересно место во градот го избравме ресторанот FOUR, дел од новоотворениот Park Hotel&Spa, кој со својот впечатлив ентериер и мешавина на топли бои и софистицирани парчиња мебел е одлично дополнување на концептот за сезоната.

Fashion Group има постојан тим на соработници на кои им верува и со кои смета дека го добива најдоброто од сè што работи, па затоа и оваа фотосесија е изработена од фотографското дуо Ани Дими, модел е Андреј Клинчаров, а за шминка и фризура се погрижи Маја Саздановска.

Кампањата за Bitsiani за есен/зима 2016 е последната од неколкуте кампањи, едиторијали и каталози кои Fashion Group ги продуцира за различни рекламни цели. Иако соработката со матичните куќи на брендовите кои ги застапува е постојана, домашниот талент и квалитет треба константно се поддржуваат за да може да дојдат до израз и да го дополнат позитивниот имиџ на секоја модна марка, која е дел од групацијата. 

Можеби ќе ве интересира

Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот „Знаење + CO₂ -“

Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот „Знаење + CO₂ -“

Никотински ќесички како модерна еволуција на снус без тутун

Никотински ќесички како модерна еволуција на снус без тутун

Мало отрезнување за акциите со вештачка интелигенција

Мало отрезнување за акциите со вештачка интелигенција

Просечната цена на струјата на HUPX берзата за 19 декември изнесува 134,46 евра за мегават час, на МЕМО 154,75 евра за мегават час

Просечната цена на струјата на HUPX берзата за 19 декември изнесува 134,46 евра за мегават час, на МЕМО 154,75 евра за мегават час

Првпат во Македонија: Во „Аџибадем Систина“ изведена имплантација на вештачки колк кај 14-годишно дете

Првпат во Македонија: Во „Аџибадем Систина“ изведена имплантација на вештачки колк кај 14-годишно дете

Поддршка што создава иднина – КС Групација со нови студентски стипендии

Поддршка што создава иднина – КС Групација со нови студентски стипендии

„AI Bubble or AI Double“ – инвестиции, ризици и можности во ерата на вештачката интелигенција

„AI Bubble or AI Double“ – инвестиции, ризици и можности во ерата на вештачката интелигенција

MINT Ins донира училишен прибор за учениците во ОУ „Елпида Караманди“

MINT Ins донира училишен прибор за учениците во ОУ „Елпида Караманди“

CREDISSIMO ГИ „ИЗБРКА“ ВРАБОТЕНИТЕ ОД КАНЦЕЛАРИЈА

CREDISSIMO ГИ „ИЗБРКА“ ВРАБОТЕНИТЕ ОД КАНЦЕЛАРИЈА