„Grouper.mk“ – го прослави роденденот со голема традиционална забава и многу подароци
![](/media/main/2015/02/Naslovna.jpg)
Објавено во: Мои пари 03 Февруари, 2015
Лидерот во групно купување и е-трговија, Grouper, изминатава сабота го прослави својот 4ти роденден со традиционална голема забава од отворен тип, на која присуствуваа повеќе од 1000 гости. Забавата се одржа во City Hall, во целосно брендиран простор со осмислена приказна, атрактивна за корисниците, соработниците и сите посетители.
Во роденденски дух, беа доделени 400 вредни подароци на присутните.
Настанот беше отворен со хуморот на Жарко Димитроски, а гостите се забавуваа со музиката на неповторливите Тумбао Салса Бенд, кои приредија одлична журка. Покрај нив, за позитивната атмосфера допринесе и славеникот Групко – маскотата на Grouper, кој беше во постојана интеркација со гостите преку танцување и фотографирање.
Просторот беше креативно осмислен со Main Stage, Grouper Green Corner каде се делеа брендирани подароци, и Blue Corner на Halkbank со интересни реквизити за фотографирање.
Задоволството на гостите беше споделено и на социјалните мрежи под хаштагот #groupermk кој ги обедини корисниците како online така и offline.
На полноќ се одржа и извлекување на највредните подароци од страна на Жарко и тимот на Grouper. За да се покаже транспарентноста на доделувањето подароци, се емитуваше live streaming на видео бимовите од извлечените бројчиња.
За 4 години постоење Grouper.mk услужи над 80.000 корисници кои купија над 270.000 купони од над 1500 компании, од вкупно објавени 7500 зделки. Порастот на онлајн трансакции, а со тоа и продадени купони изнесува над 33% споредено со 2013та година.
Подетално за статистиката и продажбите погледнете на следното видео
Инаку Grouper има многу причини за славење - оваа година за прв пат беше организирана Black Friday акција, која ги сруши сите рекорди.
Беа продадени над 2000 купони во еден ден, а акцијата доби позитивен фидбек и на социјалните медиуми.
Наградата за најдобар сајт за е-трговија на годината, и оваа година по втор пат ја доби Grouper, а покрај неа се закити и со награда за најдобар мобилен сајт, како и второ место за најдобра фејсбук страна. Grouper беше единствен сајт со 3 награди.
Понатаму, оваа година во Јули беше лансирана и Grouper.mk мобилна апликација достапна за Android и iOS корисниците.
Апликацијата веќе брои 20.000 инсталации, 80% андроид спрема 20% iOS.
Корисниците на апликацијата се на само еден клик од купување и искористување на купоните, веќе не е потребно печатење на купоните, доволно е да ја имате апликацијата и истите да ги покажете од неа. Трговците од друга страна добија нов лесен начин за проверка и валидација на купоните. Над 25% од купувањата во изминатите месеци се напревени преку мобилната апликација. Grouper продолжуваат со реализација на плановите и новините за апликацијата и воопшто за техничките функционалности и во 2015 за да го олеснат и подобрат искуството за сите корисници.
Можеби ќе ве интересира
4iG ги зајакнува врските со водечките американски вселенски и технолошки фирми во Вашингтон
![](/media/main/250x170/2025/02/20250219143321.jpeg)
Александар Русјаков: „Девојчето и куклата што патува“ потсетува дека љубовта не исчезнува, таа секогаш се враќа во нова форма
![](/media/main/250x170/2025/02/20250219135544.jpg)
Sprichst du Deutsch? Германска компанија бара „засилување“, може да се работи од сите делови на Македонија
![](/media/main/250x170/2025/02/20250219122115.png)
ХУМАНОСТ НА ДЕЛО: ВИДЕОЛОТАРИЈА СО НОВА КРВОДАРИТЕЛНА АКЦИЈА
![](/media/main/250x170/2025/02/20250219120012.png)
Samsung Electronics е глобален лидер на ТВ пазарот 19-та година по ред
![](/media/main/250x170/2025/02/20250219103825.jpg)
Прво ладно цедено extra virgin македонско маслиново масло со врвен квалитет
![](/media/main/250x170/2025/02/20250218145413.jpg)
#BULLILOVEstories – Фасцинантната приказна за глобалниот феномен на Volkswagen Bulli пристигна во Македонија
НОВО: Кредити од Комерцијална банка со намалени каматни стапки
![](/media/main/250x170/2025/02/20250218142115.jpg)
Преку иновации и уникатно корисничко искуство, до нови стандарди во е-трговијата и визија за лидерство во регионот
![](/media/main/250x170/2025/02/20250218101101.png)