Добивај вести на Viber
Раст на профитот од 32 проценти, споредено со истиот период лани, оствари „LinkedIn“ во вториот квартал од годинава, пренесува агенцијата АПФ. Оваа деловна мрежа сега има 238 милиони корисници.
Вкупниот профит изнесува 3,7 милиони долари. Растот на продажбата изнесува дури 59 проценти односно 363,7 милиони.
Бројот на корисници е зголемен за 37 проценти, на 238 милиони, а бројот на прегледани страници е зголемен за 25 проценти.
Добрите резултати кои „LinkedIn“ ги објави од 2011 година, кога излезе на берзата, направија вредноста на акциите на оваа компанија да се зголеми за 122 проценти во последните 12 месеци.
Од компанијата велат дека очекуваат дека продажбата во третиот квартал ќе изнесува меѓу 367 и 373 милиони долари.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.