22 Декември, 2024
0.0319

НАМЕСТО 14 ЧАСА, ЌЕ СЕ ПАТУВА ОСУМ: Почна со работа брзиот воз меѓу две метрополи, ова е цената на билетот

Објавено во: Економија 22 Декември, 2024

Добивај вести на Viber

Брзиот воз од Берлин до Париз е пуштен во употреба, со што патувањето меѓу двете европски престолнини е скратено од сегашните 14 часа на само осум. Беа избегнати и претходни трансфери.

Првиот воз тргна од главната станица во Берлин претходно оваа недела, нешто по пладне, пристигнувајќи во француската престолнина во 19:55 часот, по постојките во Франкфурт, Карлсруе и Стразбур.

Извршниот директор на германската државна железница Дојче Бан, Ричард Лак, министерот за транспорт Фолкер Визинг и францускиот амбасадор во Германија Франсоа Делатре присуствуваа на историското поаѓање на возот, кое беше најавувано со години.

„Добрата француско-германска соработка е столбот на обединета Европа. Новата директна линија (Интерсити-Експрес) меѓу Берлин и Париз е симбол за тоа“, изјави Лук, пренесуваат агенциите.

Францускиот амбасадор рече дека новата служба ги истакнува силните врски меѓу Франција и Германија и го зближува населението.

„Ова е за средби, размена, заеднички раст и меѓусебно разбирање. Се работи за пријателство на дело“, нагласи министерот за транспорт.

Со новата линија управуваат Дојче Бан и француската SNCF Voiageurs, подружница на националната железничка компанија SNCF.

Билетите се достапни од 59,99 евра и се продаваат брзо, се вели.

Берлин и Париз претходно беа директно поврзани само со ноќен воз, а патувањето траеше околу четиринаесет часа и главно беше ноќе и се случуваше неколку пати неделно.

Овој супербрз воз ќе сообраќа секој ден, според претходните најави, на следниов начин: возот ќе тргнува од Париз Gare de l'Est во 9.55 часот и ќе пристигне во Berlin Hauptbahnhof во 18.03 часот, додека во спротивна насока, од Берлин ќе , според најавите, тргнување во 11:54 часот и пристигнување во Париз во 19:55 часот.

Еуправозато

* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.

Можеби ќе ве интересира

КАТАР СЕ ЗАКАНУВА ДЕКА ЌЕ ЈА ЗАПРЕ ИСПОРАКАТА НА ГАС ЗА ЕУ: Еве кои се причините

КАТАР СЕ ЗАКАНУВА ДЕКА ЌЕ ЈА ЗАПРЕ ИСПОРАКАТА НА ГАС ЗА ЕУ: Еве кои се причините

ОВА СЕ НАЈЕВТИНИТЕ МЕСТА ЗА СКИЈАЊЕ: Еве кое место е најпопуларно

ОВА СЕ НАЈЕВТИНИТЕ МЕСТА ЗА СКИЈАЊЕ: Еве кое место е најпопуларно

НОВ ТРГОВСКИ ЦЕНТАР ВРЕДЕН 20 МИЛИОНИ ЕВРА ЌЕ НИКНЕ ВО ГЕВГЕЛИЈА: Амбициозен е планот на инвеститорот, вели Мицкоски

НОВ ТРГОВСКИ ЦЕНТАР ВРЕДЕН 20 МИЛИОНИ ЕВРА ЌЕ НИКНЕ ВО ГЕВГЕЛИЈА: Амбициозен е планот на инвеститорот, вели Мицкоски

СТРАНЦИТЕ РАБОТАТ РАБОТИ КОИ НИКОЈ НЕ ГИ САКА: Секој четврти работник во Европа е мигрант, ги заземаат дури и местата на пензионерите

СТРАНЦИТЕ РАБОТАТ РАБОТИ КОИ НИКОЈ НЕ ГИ САКА: Секој четврти работник во Европа е мигрант, ги заземаат дури и местата на пензионерите

„САМО ТРИ РАБОТНИ МЕСТА ЌЕ ЈА ПРЕЖИВЕАТ ВЕШТАЧКАТА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА“: Бил Гејтс песимист за иднината на работата

„САМО ТРИ РАБОТНИ МЕСТА ЌЕ ЈА ПРЕЖИВЕАТ ВЕШТАЧКАТА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА“: Бил Гејтс песимист за иднината на работата

ФОЛСКВАГЕН НЕМА ДА ЗАТВАРА ФАБРИКИ, НО УДАРОТ ЌЕ ПАДНЕ ВРЗ РАБОТНИЦИТЕ: До 2030 година ќе има 35.000 вработени помалку

ФОЛСКВАГЕН НЕМА ДА ЗАТВАРА ФАБРИКИ, НО УДАРОТ ЌЕ ПАДНЕ ВРЗ РАБОТНИЦИТЕ: До 2030 година ќе има 35.000 вработени помалку

УНГАРСКИ ЗАЕМ: Еве што очекува Мицкоски

УНГАРСКИ ЗАЕМ: Еве што очекува Мицкоски

СИТЕ ЛИЦА НА ТЕМУ ВО МАКЕДОНИЈА: Нарачувате на свој ризик, нема закон што ќе ве спаси ако не сте задоволни

СИТЕ ЛИЦА НА ТЕМУ ВО МАКЕДОНИЈА: Нарачувате на свој ризик, нема закон што ќе ве спаси ако не сте задоволни

НЕДЕЛА НЕРАБОТЕН ДЕН: Дали треба да остане неработен?

НЕДЕЛА НЕРАБОТЕН ДЕН: Дали треба да остане неработен?